I denne uge kan du møde Katrine, der er administrativ koordinator, og har været ansat ved Business Kolding siden 2017.

27. oktober 2023

Katrine er født og opvokset i Vejen, men flyttede til Kolding i 2016. Katrine har en professionsbachelor i International handel og marketing fra Erhvervsakademi Aarhus, og har været ansat ved Business Kolding siden 2017.

Hos Business Kolding løser hun opgaver inden for marketing, medlemsudvikling og HR – og så står hun for opsætning af nyhedsbrevet, der har knap 2.800 modtagere. Katrine er også stemmen du ofte får i røret, når du ringer til Business Kolding, da hun tager hovedtelefonen, ligesom hun holder overblikket over vores hovedmail.

- I mit arbejde løser jeg mange forskellige opgaver, hvilket jeg elsker, da jeg konstant udvikler mine kompetencer. Jeg arbejder på tværs af afdelingerne og har en bred viden om, hvad der sker i hverdagen. Hos Business Kolding er der aldrig to dage der er ens, og jeg står derfor altid klar til at hjælpe mine kollegaer, hvis der er noget der brænder på, eller der er praktiske opgaver, der skal løses.

Hvad er vigtigt for dig?

At have betydning for min arbejdsplads og gøre en forskel for andre er vigtigt for mig. Det gælder både over for mine kollegaer, men også som en del af Business Kolding der kender virksomhederne i Kolding Kommune og er med til at hjælpe dem der har brug for det, samt samler virksomheder i værdiskabende netværk og til arrangementer.

Kontakt Katrine for spørgsmål

kds@businesskolding.dk