Fynske Bank og Business Kolding står bag Fynske Bank Startup Lab, der er et træningsforløb for personer og teams med en spændende forretningsidé eller nystartede virksomheder med behov for at tilpasse deres forretningskoncept og styrke forretningsmodellen.

9. september 2021

Forløbet er gratis og består af fire workshops over 7 uger. Forløbet er struktureret omkring Lean Startup-modellen, der er en iterativ tilgang til at arbejde med nye koncepter og forretningsmodeller. Der ud over vil deltagerne arbejde med både kundesegmenter, salg, udviklingsmuligheder og meget mere.

De fire workshops og finalen gennemføres som et forløb i Pakhuset, Kolding, og ved finalen præmieres det mest lovende koncept med kr. 75.000,- og det næstbedste med kr. 25.000,-

Ved tilmeldingen skal du uddybe din idé, hvorefter vi kigger på, hvilke idéer der skal arbejdes videre med. De udvalgte deltagere får direkte besked primo oktober 2021.

Læs mere om konkurrencen på...