Manipulation, hypnose, tankeeksperimenter og stor forundring var nogle af stikordene til Foreningen Business Koldings Efterårsarrangement, der denne gang havde inviteret Jan Hellesøe til at stå for underholdningen.

26. oktober 2018

550 medlemmer havde valgt at bruge en torsdag aften i Bramdrupdam Sports- og mødecenter - og hvilken aften!

Det blev en aften, hvor alle sanser blev udfordret og for alvor gav stof til eftertanke, da Jan Hellesøe indtog scenen og kunne se udover en sal med forventningsfulde gæster.

Jan Hellesøe er er ekspert i psykologisk manipulation, trancer og hypnotiske tricks. Han var i sit es og formåede med sin humoristiske tilgang at tryllebinde de mange deltagere ved en fascinerende optræden der indeholdt hypnose, tankeeksperimenter og andre psykologiske greb, der spiller vores hjerne og synssans et puds.

Jan Hellesøe er nok mest kendt for tv-programserien Fuckr med dn hjrne, men det var noget helt andet at se ham "live". Han var yderst professionel og mestrerede til perfektion alle former for psykologiske manipulationer og hypnosen svære kunst, da flere af de fremmødte blev hevet på scenen for udføre diverse eksperimenter.

Tak til alle jer der deltog til Efterårsarrangementet - Vi glæder os til at se jer til Nytårskuren den 4. januar 2019.

Husk at indstille til Årets Koldingborger senest den 26. november 2018.

Galleri for Efterårsarrangement

Se flere billeder fra Efterårsarrangementet i galleriet se videoen ved at klikke på nedenstående billede.

Stemningsvideo fra Efterårsarrangementet