Vil du styrke din gennemslagskraft og sikre, at dit budskab bliver hørt – og husket – næste gang du står foran et publikum? Frank Thiel lærer dig kunsten at kommunikere med gennemslagskraft.

De fleste af os ved godt, hvor vigtig god kommunikation er. Alligevel kan det være svært at prioritere træningen i at blive bedre til det. Hvorfor er det sådan? 

Frank Thiel har gjort det til sin mission at gøre præsentationsteknik tilgængelig for alle. Som skuespiller og erfaren kommunikationscoach viser han, hvordan du med enkle teknikker kan omdanne nervøsiteten til en styrke – og tage scenen med ro og selvtillid.

I dette energifyldte og praksisnære oplæg får du konkrete værktøjer til at formidle med klarhed, nærvær og autenticitet  

Gennem små, interaktive øvelser lærer du, hvordan du fanger tilhørernes opmærksomhed – og holder fast i den.

Uanset om du skal holde en vigtig præsentation, levere en overbevisende tale eller bare blive bedre til at kommunikere i hverdagen, giver Frank dig redskaberne til at brillere  

Hver gang du går på – fortæller du en historie. Lad os gøre den uforglemmelig! 

Oplægsholder

Frank Thiel bruger sin skuespiller, sælger, underviser, kommunikations kompetencer til personlig kommunikationstræning i erhvervslivet.

Frank har en baggrund som uddannet sælger. I 1999 blev han færdiguddannet skuespiller fra Statens Teaterskole. Han har medvirket i over 80 teaterforestillinger og et hav af tv-produktioner og film. Samtidig har han undervist både i teater og i personlig kommunikation.

Frank Thiel tager udgangspunkt i de værktøjer, der anvendes inden for scenekunsten

Marketing à la Carte
Marketing à la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I otte serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

Tilmelding

Ja, jeg accepterer betingelserne.

Håndtering af persondata i Business Kolding

Ved tilmelding, accepterer du samtidig, at Business Kolding (dataansvarlig) behandler dine indtastede data i tråd med persondataloven, og på nedenstående betingelser:

  • Dine indtastede oplysninger overføres og gemmes i Business Koldings interne IT-systemer
  • Oplysningerne indsamles og behandles ifm. arrangementshåndtering og efterfølgende erhvervsservice til den pågældende virksomhed
  • Oplysningerne gemmes i min. 5 år efter arrangementet, jfr. gældende lovgivning, herunder regnskabsloven
  • Eventuelle deltagerlister (navn og virksomhed) kan distribueres til arrangementets deltagere, samt oplægsholdere
  • Ved nogle arrangementer vil der blive taget billeder og video, som bruges ifm. medie- og presseomtale, og på Business Koldings hjemmeside og sociale medier
  • Oplysningerne behandles udelukkende af medarbejderne hos Business Kolding og videresælges ikke til tredjepart
  • Du har iflg. persondataforordningen ret til indsigt, sletning eller blokering af registrerede data eller indsigelse, og berigtigelse af oplysninger, der er urigtige, vildledende eller på lignende måde er behandlet i strid med lovgivningen
  • Du kan klage over behandlingen af personoplysninger til Datatilsynet

Læs mere om Business Koldings persondatapolitik eller kontakt Business Kolding, Sdr. Havnegade 7, 6000 Kolding. Tlf. 76 33 21 11, info@businesskolding.dk.

Mere fra menukortet

27. august 2025
kl. 08:30 - 10:00
Pakhuset
Mødelokale Bornholm
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding
Tina Nikolajsen
tn@businesskolding.dk
21590221