Influencer Marketing ved Represented by Bloggers Delight
Influencers defineres ved deres evne til at påvirke deres følgere på en given medieplatform, hvor de deler unikt og personligt indhold.
Som brand kan man derfor opnå stor værdi gennem influencer marketing, da man ved hjælp af influencers kan få sat en personlig stemme på sit brand, og derved få fortalt sit budskab til en ønsket målgruppe på en måde, der er relevant og i øjenhøjde med forbrugerne.
Influencers bidrager til at sætte netop dit brand i en kontekst, som forbrugerne kan relatere til, hvorved forbrugerne er mere åbne og modtagelig for (det kommercielle) budskabet.
Influencer Marketing kan derfor, med den helt rette strategi, være særdeles effektiv for mange brands og virksomheder.
Hvad kan man få ud af oplægget
Oplægget vil give dig en introduktion til, hvordan du opnår succes med influencer marketing.
Bliv klogere på fænomenet, hvordan du kommer godt i gang, og hvordan du strategisk kan tænke aktivering af influencers ind i dine øvrige marketingaktiviteter, så du får maksimalt udbytte af din investering.
Vi vil bl.a. introducere ’det gode match’, dykke ned i cases fra branchen og hvordan du måler på din influencer marketing indsats.
Oplægsholderen
Marketing á la Carte
Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I elleve serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.
Når du deltager på et af arrangementerne på menukortet, får du en invitation til Marketing á la Cartes LinkedIn-gruppe.
Her vil vores dygtige oplægsholdere og spændende cases komme med ekstra ingredienser til din marketinggryde, og du får mulighed for online sparring med et fællesskab af andre marketinginteresserede.
COVID-19:
Vi forbeholder os ret til at ændre fysiske arrangementer til webinarer, såfremt situationen gør, at det ikke er muligt at mødes fysisk.
Ved fysiske arrangementer i Pakhuset er der begrænset antal deltagere, så det er muligt at holde afstand.
Fremvisning af coronapas
Ved vores arrangementer med fysisk fremmøde, skal du fremvise coronapas, der viser:
- En negativt covid-19-test, der er højst 72 timer gammel (fra tidspunktet, hvor testen er taget)
- Eller et gennemført vaccinationsforløb mod covid-19
En gyldig test i forhold til coronapas er enten en kviktest eller en PCR test, og dermed ikke en hjemmetest.