Styrk din virksomheds tiltrækningskraft – sådan kommer din virksomhed godt i gang med employer branding

Hvordan tiltrækker og fastholder du de rette medarbejdere i en tid, hvor kampen om talenterne er benhård? Employer branding er ikke længere kun for de store internationale virksomheder – tværtimod er det en afgørende disciplin for alle virksomheder, der vil stå stærkt i konkurrencen om kvalificerede medarbejdere.

På dette indlæg får du konkrete redskaber til, hvordan du som virksomhed kan komme godt i gang med employer branding og sikre en vellykket implementering internt. Vi ser på de vigtigste elementer, der skal være på plads – og hvordan du bygger et stærkt fundament for din virksomheds fortælling som attraktiv arbejdsplads.

Samtidig dykker vi ned i potentialet i employee advocacy – hvor medarbejderne bliver virksomhedens bedste ambassadører. Du får indblik i, hvordan du aktiverer dine medarbejdere på en autentisk og motiverende måde, og hvordan du skaber et program, der både styrker virksomhedens synlighed og medarbejdernes engagement.

Glæd dig til en praksisnær session fyldt med inspiration, cases og konkrete værktøjer, du kan tage med hjem og bruge med det samme.

Oplægsholder

Bente Frank er Client Director hos Markant Brandbureau. Markant Brandbureau skaber, udvikler og styrker brands. 

Marketing à la Carte
Marketing à la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I otte serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

Tilmelding

Ja, jeg accepterer betingelserne.

Håndtering af persondata i Business Kolding

Ved tilmelding, accepterer du samtidig, at Business Kolding (dataansvarlig) behandler dine indtastede data i tråd med persondataloven, og på nedenstående betingelser:

  • Dine indtastede oplysninger overføres og gemmes i Business Koldings interne IT-systemer
  • Oplysningerne indsamles og behandles ifm. arrangementshåndtering og efterfølgende erhvervsservice til den pågældende virksomhed
  • Oplysningerne gemmes i min. 5 år efter arrangementet, jfr. gældende lovgivning, herunder regnskabsloven
  • Eventuelle deltagerlister (navn og virksomhed) kan distribueres til arrangementets deltagere, samt oplægsholdere
  • Ved nogle arrangementer vil der blive taget billeder og video, som bruges ifm. medie- og presseomtale, og på Business Koldings hjemmeside og sociale medier
  • Oplysningerne behandles udelukkende af medarbejderne hos Business Kolding og videresælges ikke til tredjepart
  • Du har iflg. persondataforordningen ret til indsigt, sletning eller blokering af registrerede data eller indsigelse, og berigtigelse af oplysninger, der er urigtige, vildledende eller på lignende måde er behandlet i strid med lovgivningen
  • Du kan klage over behandlingen af personoplysninger til Datatilsynet

Læs mere om Business Koldings persondatapolitik eller kontakt Business Kolding, Sdr. Havnegade 7, 6000 Kolding. Tlf. 76 33 21 11, info@businesskolding.dk.

Mere fra menukortet

03. oktober 2025
kl. 08:30 - 10:00
Pakhuset
Mødelokale Bornholm
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding
Tina Nikolajsen
tn@businesskolding.dk
21590221