Bliv klogere på segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper® og forstå hvordan du kan bruge det i dit daglige arbejde med markedsføring til både B2B og B2C.
Segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper® giver nye vinkler på forbrugerforståelse, og hvordan man motiverer til køb. Du vil få indsigter som gør arbejdet med salg, kommunikation og markedsføring mere effektivt og målrettet, hvilket vil resultere i flere tilfredse og loyale kunder.
Med forståelsen for kundetyper, vil du minimere de to største fejl i salg og markedsføring.
Til oplægget dykker vi ned i værktøjet med eksempler og cases for at forstå hvordan kundetyper kommer i spil og hjælper til at sætte retningslinjer.
Underviser
Jeres underviser er Merete Hellesøe som har arbejdet de sidste 4 år med Emotionelle Kundetyper® og er kommende kundetypeuddannet fra Institut for Kundetyper.
Merete Hellesøe er selvstændig, hvor hun hjælper virksomheder med udvikling, drift og optimering af digital markedsføring. Med en kandidat i Designledelse og mere end 10 års erfaring med markedsføring, står hun klar til at dele ud af hendes viden og hvordan hun arbejder med Emotionelle Kundetyper®.
Marketing à la Carte
Marketing à la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I syv serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.