Hun havde ondt af sig selv I to dage. Både løbekarrieren og virksomheden var i fare, da Danmark blev lukket ned. Nu snart to måneder efter kan Kristina se tilbage på en omsætning i april som den bedste nogensinde.

Kristina Schou Madsen har vundet nogle af verdens hårdeste etapeløb, som f.eks. Jungle Ultra, 230 km gennem Amazonas Jungle samt Desert Ultra, 256 km i den Namibiske ørken med temperaturer på 55 grader. Hun har verdensrekord i at løbe hurtigst til toppen af Kilimanjaro – og så har hun løbet – og vundet - 7 maratons på 7 dage på alle verdens 7 kontinenter. Ud over at være professional løber driver hun virksomheden KriXrun, en virksomhed med mange ben: Træningsvejledninger, webshop, løberejser, foredrag, motionsløb og virtuelle løb.

Da Danmark blev lukket ned pga. Covid19, var hun ved at pakke til træningslejr i England, men måtte blive hjemme, alle hendes motionsløb blev aflyst, og allerede dag to blev tolv foredrag aflyst.

Læs resten af artiklen
Selv om vi er midt i en Corona-tid, så er der fortsat gang i iværksætteriet. En interesse som EU-projektet MEDSTRØM også har oplevet på deres iværksætterforløb.
Læs mere ↗
På baggrund af den aktuelle COVID-19-krise er der kommet nye udvidede retningslinjer for Innobooster, gældende fra 7. maj.
Læs mere ↗
Små og mellemstore virksomheder med under 250 medarbejdere, som har indbetalt moms for hhv. andet halvår og fjerde kvartal 2019 får mulighed for at få udbetalt beløbet igen som et rentefrit lån.
Læs mere ↗
Står i foran afskedigelser i virksomheden? Har du selv mistet jobbet på grund af COVID-19-epidimiens konsekvenser?
Læs mere ↗
Sidste år blev projektet Industrien som Karrierevej 2.0 opstartet af Trekantomraadet i samarbejde med de 7 erhvervskontorer i trekantområdet. Nu er der bud efter din virksomhed.

Overvejer du at starte virksomhed? Har du startet virksomhed inden for det sidste år, men mangler sparring, netværk og værktøjer til at skabe mere salg?

25. maj 2020 kl. 8.30
​​Kompetenceløft skal gribes an som hvis man vil spise en elefant, den skal skæres ud i mindre bidder. Vi skærer med dette arrangement den første bid af elefanten.
18. juni 2020 kl. 9.00
Indtil Vækstfonden kan genoptage deres kontordage hos Business Kolding, er du velkommen til at tage fat i Michael Borum fra Vækstfonden.
Læs mere og tilmeld dig her ↗

Foreningen Business Kolding byder velkommen til følgende nyt medlem:

Frameld nyhedsbrev