Der er nu åbnet op for indstillingerne til de forskellige priser, som uddeles til Foreningen Business Koldings Awardshow. Det er derfor nu, du skal indstille dem, du synes har gjort det ekstra godt.

Mange virksomheder står i øjeblikket i en svær tid grundet COVID-19, og netop derfor er der alt mulig grund til at hylde dem.

Hvert år nomineres en lang række virksomheder og erhvervspersoner, som har gjort det godt. I år er ingen undtagelse.

Der er i år mulighed for at indstille virksomheder og personer til følgende priser:

Indstillingerne vurderes efterfølgende af et dommerpanel, der herefter nominerer tre i hver kategori. Vinderen findes til Foreningen Business Koldings Awardshow, hvor jury og medlemmer kan stemme på deres favoritter. Hvis COVID-19 forhindrer en afholdelse af awardshow, vil vinderne findes ved en afstemning blandt medlemmerne.

Læs mere og se hvordan du indstiller dine kandidater ↗
Da COVID-19 ramte Danmark i foråret, og alle butikker måtte lukke ned, ja der var Jesper Vile Pedersen godt klar over, at der skulle ske noget.
Læs mere ↗
Onsdag aften blev dansk erhvervsliv og en lang række ejerledere hyldet. Ejerledere, der gør en forskel, og som er med til at genstarte Danmark oven på COVID-19.
Læs mere ↗
Pga. stigende smittetal fraråder det danske Udenrigsministerium nu alle ikke-nødvendige rejser til Tyskland. Forretningsrejser betragtes dog ofte som nødvendige. Det er op til den enkelte medarbejder og virksomhed at vurdere.
Læs mere ↗
Hvis virksomheden har brug for et hurtigt svar på en COVID 19-test, er der mulighed for at få svar på få timer nu.
Læs mere ↗

De sjældne unikke sælgere kan sælge uanset hvad, men med effektivt løsningssalg vil også den gennemsnitlige sælger blive effektiv og succesfuld!

05. november 2020 kl. 9.00
Business Kolding har indgået aftale med Erhvervshus Sydjylland, hvor en af Erhvervshusets medarbejdere vil være at finde i Business Koldings mødelokale i Pakhuset på forskellige datoer.
05. november 2020 kl. 12.00
Har du ikke lige fået landet drømmejobbet endnu - men går du med en idé der kunne udvikles til en start-up? Eller har du overvejet at sælge dine kompetencer som freelancer? Har du ikke jobbet - så skab dit eget!
10. november 2020 kl. 8.30
Kom med på virksomhedsbesøg på From Grafisk, og oplev trykprocessen fra start til slut.
11. november 2020 kl. 8.30
Hvordan bevarer du motivation og arbejdsglæde i din organisation på trods af COVID-19 pandemien? Har du og dine medarbejdere brug for et motivations-boost, og inspiration til at genfinde arbejdsglæden?
12. november 2020 kl. 12.00
Har du ikke lige fået landet drømmejobbet endnu - men går du med en idé der kunne udvikles til en start-up? Eller har du overvejet at sælge dine kompetencer som freelancer? har du ikke jobbet - så skab dit eget!
16. november 2020 kl. 11.00
Instagram er en kæmpe platform, hvor du bl.a. kan udvide dit brandkendskab, skabe mere salg og opbygge et helt community.
Frameld nyhedsbrev