Nu sidder vi her så igen. Måske bag skærmen på hjemmearbejdspladsen, uden mulighed for at tage på Trapholt eller i biografen. Sådan var det også for et år siden, hvor Danmark var lukket ned på grund af pandemien.

For de mange i hotel- og restaurationsbranchen – og andre i servicebrancher som er hårdt ramt nu – er det ekstra hårdt og fortvivlende at gå julen i møde. Det var jo netop nu, at man skulle have indhentet lidt af det tab, som sidste vinter og forår gav virksomhederne. Jeg håber, at kompensationsordningerne kan hjælpe dem gennem en vanskelig tid.

Læs hele Mortens hilsen her..
I år er 32 virksomheder i Kolding kommune udpeget som såkaldte Gazellevirksomheder af dagbladet Børsen.
Læs mere ↗
Som impact iværksætter er det helt afgørende at du forstår, hvilken impact du skaber med din virksomhed.
Læs mere ↗

Foreningen Business Kolding inviterer alle sine medlemmer til en hyggelig aften med fokus på netværk og god mad på Sdr. Bjert Kro.

19. januar 2022 kl. 9.00
Business Kolding har indgået aftale med Erhvervshus Sydjylland, som tilbyder gratis sparring og vejledning til din virksomhed i Pakhuset.
25. januar 2022 kl. 7.45
Kom med i et innovativt og givende netværk, hvor vi ser ind i 3D-prints muligheder og udfordringer for den enkelte virksomhed.

Frameld nyhedsbrev