Kom med til sommerens hyggeligste netværksarrangement, når Foreningen Business Kolding samler medlemmerne til sommerfest i Posthuset. Det bliver en eftermiddag med masser af netværk, musik, dejlig mad og drikke.

Posthuset har fokus på socialøkonomi og til sommerfesten får du mulighed for at se, hvordan en række socialøkonomiske virksomheder arbejder, og hvordan det kan bidrage til din sociale bundlinje.

Derudover byder Lillis på lækker, hjemmelavet is, Nordic Coffee House serverer deres fantastiske specialkaffe og Lindely Vingård serverer smagsprøver af deres spændende, lokale vin. Den Blå Bistro serverer spændende retter, ligesom de skænker både vand, vin og øl. Og så byder eftermiddagen på lokal musik.

Der er et begrænset antal pladser - og der er allerede over 230 der har meldt sig til, så vent ikke for længe med at tilmelde dig!

24. april 2024 kl. 9.00
I forbindelse med en omstrukturering i LM Wind Power er et større antal medarbejdere i Kolding fritstillet pr. 1. maj 2024. Derfor afholder Business Kolding og Kolding Kommune i samarbejde med LM Wind Power en matchday, hvor I kan møde de fritstillede medarbejdere, hvis I har et aktuelt rekrutteringsbehov.
07. maj 2024 kl. 8.00
Business Kolding og Danske Bank inviterer til morgenmøde med fokus på det økonomiske klima. Her vil Las Olsen fra Danske Bank give perspektiv på den nationale og globale økonomi samt udsigterne for erhvervslivet.
16. maj 2024 kl. 15.00
Foreningen Business Kolding inviterer både medlemmer og ikke-medlemmer til BusinessBar hos Hello Office/FORMIII. Kom og mød virksomheden bag indretningerne på Würth, Restaurant Johansens, Ølands Surdejsbageri, Kul og Koks, Frøken Himmelblå, Books and Beans og mange flere.
17. maj 2024 kl. 9.00
En kundedialog kan være håbløs og spild af kræfter, hvis du ikke forstår kunden og kundens behov. Enhver kan lære at sælge, man skal blot have fokus på salgsprocessen - og det kan Per Topp hjælpe dig med gennem en dynamisk og hands-on workshop!
Frameld nyhedsbrev