I onsdags afholdt vi årets Sommerfest – en eftermiddag med netværk, musik, dejlig mad og drikke. Omkring 300 gæster trodsede de lidt koldere varmegrader, og mødte op til nogle hyggelige timer.

Posthuset, det socialøkonomisk HUB lige ved banegården i midten af Kolding centrum, dannede de perfekte rammer omkring festen. Med fokus på socialøkonomi fik deltagerne mulighed for en guidet rundtur, så de kunne se og høre, hvordan en række socialøkonomiske virksomheder arbejder, og hvordan det kan bidrage til den sociale bundlinje.

Udover rundvisning, bød Lillis på lækker, hjemmelavet is, Nordic Coffee House serverede deres fantastiske specialkaffe og Lindely Vingård serverede smagsprøver af deres spændende, lokale vin. Den Blå Bistro serverede spændende retter og kolde drikkevarer, mens DJ Baunbaun og bandet Yana D Quintet satte stemningen med den rette sommermusik.

Læs mere og se billeder fra dagen her ↗

Foreningen Business Kolding inviterer både medlemmer og ikke-medlemmer til BusinessBar hos Drabæks Mølle i Lunderskov. Kom med indenfor, og hør den spændende historie om Drabæks Mølle, der i dag er omdannet til en café i historiske rammer.

18. juni 2024 kl. 14.45
Finansiering er vigtigt for alle virksomheder, og derfor har vi inviteret EIFO, Sparekassen Kronjylland og Søren Stoklund forbi, til at fortælle om de finansieringsmuligheder der findes, både hvis du er nyopstartet virksomhed eller en etableret spiller i markedet.
28. august 2024 kl. 18.00
Få Nikolaj Holcks 3 gode grunde til at bruge video i din markedsføring - godt krydret med tips og tricks til, hvordan du selv kan øge synligheden og effekten af dine videoer.
Frameld nyhedsbrev