Uvildig vejledning om kapitalfremskaffelse

Vi er glade for at annoncere, at Pernille Puck fra Vækstfonden første gang har kontordag hos Business Kolding, hvor hun tilbyder uvildig vejledning om kapitalfremskaffelse.

Du kan møde Pernille første gang den 13. december 2018 fra kl. 9.00 – 16.00 hos Business Kolding. Kom forbi eller book et møde direkte med Pernille på ppu@vf.dk.

Lidt om Pernille Puck
Pernille er erhvervskundechef hos Vækstfonden i Vojens, hvor hun bidrager med risikobetonet finansiering. Hun har mere end 25 års erfaring inden for den finansielle sektor og har opnået stor erfaring og kompetencer i finansiel rådgivning, strategisk sparring og vurdering af erhvervsvirksomheder i alle størrelser, faser og udfordringer. Læs mere på LinkedIn

Læs mere om Vækstfonden

Seneste nyheder

I efteråret serverede Business Kolding marketingkonceptet Marketing á la Carte, en række arrangementer, hvor deltagerne kunne blive meget klogere på forskellige marketingdiscipliner. Nu er det nye menukort klar.

Undersøgelser viser, at danske små og mellemstore virksomheder generelt ser et forretningsmæssigt potentiale i brugen af Additive Manufacturing (AM), herunder 3D print, men er udfordret af manglen på kvalificerede medarbejdere.

I denne uge er det Sannie Poulsen, du kan lære bedre at kende. Sannie står for “alt det sjove”, hun er nemlig event- og marketingmedarbejder.