Uvildig vejledning om kapitalfremskaffelse

Vi er glade for at annoncere, at Pernille Puck fra Vækstfonden første gang har kontordag hos Business Kolding, hvor hun tilbyder uvildig vejledning om kapitalfremskaffelse.

Du kan møde Pernille første gang den 13. december 2018 fra kl. 9.00 – 16.00 hos Business Kolding. Kom forbi eller book et møde direkte med Pernille på ppu@vf.dk.

Lidt om Pernille Puck
Pernille er erhvervskundechef hos Vækstfonden i Vojens, hvor hun bidrager med risikobetonet finansiering. Hun har mere end 25 års erfaring inden for den finansielle sektor og har opnået stor erfaring og kompetencer i finansiel rådgivning, strategisk sparring og vurdering af erhvervsvirksomheder i alle størrelser, faser og udfordringer. Læs mere på LinkedIn

Læs mere om Vækstfonden

Seneste nyheder

I foråret har uddannelsesinstitutioner på Campus Kolding indgået en aftale om at etablere en Hard-skills Station for alle studerende på campus. Her vil fokus være på at skabe et community, hvor studerende kan træne mere teknisk orienterede kompetencer, som vi netop oplever, at virksomhederne kalder på.

Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest d. 29. september i Koldinghallen, og vi håber både at se dig og dine kolleger.

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.