Uvildig vejledning om kapitalfremskaffelse

Vi er glade for at annoncere, at Pernille Puck fra Vækstfonden første gang har kontordag hos Business Kolding, hvor hun tilbyder uvildig vejledning om kapitalfremskaffelse.

Du kan møde Pernille første gang den 13. december 2018 fra kl. 9.00 – 16.00 hos Business Kolding. Kom forbi eller book et møde direkte med Pernille på ppu@vf.dk.

Lidt om Pernille Puck
Pernille er erhvervskundechef hos Vækstfonden i Vojens, hvor hun bidrager med risikobetonet finansiering. Hun har mere end 25 års erfaring inden for den finansielle sektor og har opnået stor erfaring og kompetencer i finansiel rådgivning, strategisk sparring og vurdering af erhvervsvirksomheder i alle størrelser, faser og udfordringer. Læs mere på LinkedIn

Læs mere om Vækstfonden

Seneste nyheder

Rosa Kildahl, kendt fra Bagedysten, kan andet end at bage. Hun har siden 2008 drevet virksomheden H2O Branding, men har netop solgt den til Kolding-virksomheden BeFree.dk.

Med køkkenet som legeplads

Bettina og Martin Beltoft-Olsen flyttede sidste år deres virksomhed TapasTilDøren.dk fra Vejen til Kolding. I det nye køkken er der nu plads til at udvikle virksomheden. Her kan du lære dem bedre at kende.

Bæredygtighedshuset i Jernbanegade er Kolding Kommunes knudepunkt for bæredygtighed og grøn omstilling. I øjeblikket kan du opleve udstillingen ”Grøn Omstilling – med erhvervslivet i centrum”.