Unge dyster i faglighed

DM i skills afvikles fra d. 4-6. Februar i Fredericia. Her dyster unge fra hele landet om at blive Danmarksmester i netop deres fag, og få muligheden for at gå videre til både EM og VM.

Trekantområdet stiller med 25 deltagere, og her af er de 8 fra Kolding. Fra Hansenberg sender de 2 frisører, 2 tjenere og 1 kok afsted, mens IBC sender 4 unge til Fredericia for at dyste i kategorien detailhandel.

Seneste nyheder

I foråret har uddannelsesinstitutioner på Campus Kolding indgået en aftale om at etablere en Hard-skills Station for alle studerende på campus. Her vil fokus være på at skabe et community, hvor studerende kan træne mere teknisk orienterede kompetencer, som vi netop oplever, at virksomhederne kalder på.

Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest d. 29. september i Koldinghallen, og vi håber både at se dig og dine kolleger.

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.