Udbud - Udvikling af ekspansionsforløb

Vær med til at udvikle Højspænding - fremtidens ekspansionsforløb for kreative iværksættere gennem projektet Medstrøm.

Business Kolding inviterer til at indsende tilbud som proceskonsulent eller konsulent til en række udviklingsworkshops, der skal munde ud i en konceptbeskrivelse for Højspænding - projektet Medstrøms 6-12 måneders ekspansionsforløb for iværksættere og virksomhedssamarbejder inden for de kreative brancher inkl. design.

Hvis du ønsker blive en del af vores udviklingsteam på Højspænding ved projektet Medstrøm bedes du sende dit tilbud senest d. 9. november 2015 kl. 12

Download udbuddet og se mere på projektsiden.

Seneste nyheder

Vi glæder os alle til at komme tilbage til virkeligheden – tilbage til kontoret. Men virkeligheden efter corona bliver ikke, hvad den har været – og det samme gælder vores måde at arbejde på. Vær med når virksomheden HowWeWork giver deres bud på, hvordan virksomheden tilpasser sig den nye virkelighed.

Kolding Kommune og Business Kolding går nu nye veje for at holde erhvervslivet informeret. Et nyt magasin bliver i disse dage omdelt for at give fakta og fællesskab.