Udbud - Udvikling af ekspansionsforløb

Vær med til at udvikle Højspænding - fremtidens ekspansionsforløb for kreative iværksættere gennem projektet Medstrøm.

Business Kolding inviterer til at indsende tilbud som proceskonsulent eller konsulent til en række udviklingsworkshops, der skal munde ud i en konceptbeskrivelse for Højspænding - projektet Medstrøms 6-12 måneders ekspansionsforløb for iværksættere og virksomhedssamarbejder inden for de kreative brancher inkl. design.

Hvis du ønsker blive en del af vores udviklingsteam på Højspænding ved projektet Medstrøm bedes du sende dit tilbud senest d. 9. november 2015 kl. 12

Download udbuddet og se mere på projektsiden.

Seneste nyheder

Business Kolding søger en erhvervskonsulent, med særligt ansvar for medlemsservice og medlemshvervning; og som skal facilitere erhvervs-netværk inden for grøn omstilling og bæredygtighed, der understøtter FNs verdensmål.

Energistyrelsen har afsat 200 mio. kr. til energieffektiviseringer i 2020 og samlet set ca. 3,5 mia. kr. frem mod 2030. Det er en udmøntning af Energiaftalen fra 2018 og Klimaaftalen for energi og industri 2020.

COVID-19 har desværre stadig fæste i Danmark, og vi kan nok også desværre se ind i et efterår og en vinter, hvor vi fortsat skal tage forbehold for at hindre, at situationen eskalerer.