Tilbud til iværksættere

Bermann & Rosenberg Media ApS uddeler hvert år den 1. januar Iværksætterlegatet KICKSTART, som er på 10.000 kroner. Iværksætterlegatet uddeles som støtte til danske iværksættere og nystartede virksomheder.

Deadline for ansøgning er på søndag d. 1. dec. kl. 12.00.
Mere information og ansøgningsformular findes her: https://www.skift-a-kasse.dk/ivaerksaetterlegatet-kickstart/

Legatet uddeles af Bermann & Rosenberg Media, som blandt andet står bag online guiden til a-kasser og dagpenge Skift-A-kasse(.dk). Vi ønsker at gøre et beskedent bidrag til at Danmark får færrest muligt dagpengemodtagere i fremtiden - ved at støtte iværksættere, der kan skabe succesfulde virksomheder og dermed jobs til os alle.

1. januar 2019 modtog VenomAid Diagnostics ApS som de første vores legat.

Seneste nyheder

I foråret har uddannelsesinstitutioner på Campus Kolding indgået en aftale om at etablere en Hard-skills Station for alle studerende på campus. Her vil fokus være på at skabe et community, hvor studerende kan træne mere teknisk orienterede kompetencer, som vi netop oplever, at virksomhederne kalder på.

Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest d. 29. september i Koldinghallen, og vi håber både at se dig og dine kolleger.

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.