Tilbud til iværksættere

Bermann & Rosenberg Media ApS uddeler hvert år den 1. januar Iværksætterlegatet KICKSTART, som er på 10.000 kroner. Iværksætterlegatet uddeles som støtte til danske iværksættere og nystartede virksomheder.

Deadline for ansøgning er på søndag d. 1. dec. kl. 12.00.
Mere information og ansøgningsformular findes her: https://www.skift-a-kasse.dk/ivaerksaetterlegatet-kickstart/

Legatet uddeles af Bermann & Rosenberg Media, som blandt andet står bag online guiden til a-kasser og dagpenge Skift-A-kasse(.dk). Vi ønsker at gøre et beskedent bidrag til at Danmark får færrest muligt dagpengemodtagere i fremtiden - ved at støtte iværksættere, der kan skabe succesfulde virksomheder og dermed jobs til os alle.

1. januar 2019 modtog VenomAid Diagnostics ApS som de første vores legat.

Seneste nyheder

Rosa Kildahl, kendt fra Bagedysten, kan andet end at bage. Hun har siden 2008 drevet virksomheden H2O Branding, men har netop solgt den til Kolding-virksomheden BeFree.dk.

Med køkkenet som legeplads

Bettina og Martin Beltoft-Olsen flyttede sidste år deres virksomhed TapasTilDøren.dk fra Vejen til Kolding. I det nye køkken er der nu plads til at udvikle virksomheden. Her kan du lære dem bedre at kende.

Bæredygtighedshuset i Jernbanegade er Kolding Kommunes knudepunkt for bæredygtighed og grøn omstilling. I øjeblikket kan du opleve udstillingen ”Grøn Omstilling – med erhvervslivet i centrum”.