Tilbud til iværksættere

Bermann & Rosenberg Media ApS uddeler hvert år den 1. januar Iværksætterlegatet KICKSTART, som er på 10.000 kroner. Iværksætterlegatet uddeles som støtte til danske iværksættere og nystartede virksomheder.

Deadline for ansøgning er på søndag d. 1. dec. kl. 12.00.
Mere information og ansøgningsformular findes her: https://www.skift-a-kasse.dk/ivaerksaetterlegatet-kickstart/

Legatet uddeles af Bermann & Rosenberg Media, som blandt andet står bag online guiden til a-kasser og dagpenge Skift-A-kasse(.dk). Vi ønsker at gøre et beskedent bidrag til at Danmark får færrest muligt dagpengemodtagere i fremtiden - ved at støtte iværksættere, der kan skabe succesfulde virksomheder og dermed jobs til os alle.

1. januar 2019 modtog VenomAid Diagnostics ApS som de første vores legat.

Seneste nyheder

Sidste fredag inviterede Foreningen Business Kolding indenfor til BusinessBar i smukke og grønne omgivelser i Geografisk Have, og sikke en succes. Her samlede vi virksomhederne til en dag med værdiskabende netværk.

I uge 25 rykker KOMtaineren – kommunens mobile dialog- og mødested – ind på Kolding Havn med et tilbud til alle om at kikke forbi og få en uformel snak om udviklingen af Koldings havneområder.