Til august rykker Gram Equipment til Kolding

Det er medarbejdere fra Gram i Vojens og Aarhus, der snart flytter til det nye hovedkontor i Kolding.

Alle medarbejdere fra Gram Equipments afdelinger i Vojens og Aarhus var onsdag inviteret til rejsegilde på deres nye fælles arbejdsplads på Nordager i Kolding.

Eftermiddagen bød på taler og underholdning ved stand up-komiker Thomas Warberg.

Gram Equipment er en af verdens største producenter af maskiner til at producere ismaskiner. Gram Equipment har indgået en lejeaftale med Skare Byg om at leje 8000 kvadratmeter til produktion. Derudover har is-giganten indgået en aftale med Samt Ejendommen, der er en del af Kjæhr & Trillingsgaard, om at leje en  nybygget administrationsbygning. I begge tilfælde har Gram Equipment indgået en 10-årig lejeaftale.

Seneste nyheder

I sidste uge kunne folkene bag Vamdrup Kino afsløre en stor lokal donation, da den lokale virksomhed Dansk Auto Logik har doneret 5.735.000 kr. til ’Vores Hus’, som er arbejdstitlen på et stort projekt, hvor Vamdrup Kino udbygges, så de fremover også kommer til at rumme Vamdrup Bibliotek, en multisal, mødelokaler og en større foyer.

”Hvor lang tid vil der gå, før vi har vænnet os til, at vi nu kan smide mundbindet og færdes mere frit,” spurgte studieværten antropologen, som var gæst i et radioprogram om genåbningen. ”Cirka halvandet minut,” svarede antropologen.