Til august rykker Gram Equipment til Kolding

Det er medarbejdere fra Gram i Vojens og Aarhus, der snart flytter til det nye hovedkontor i Kolding.

Alle medarbejdere fra Gram Equipments afdelinger i Vojens og Aarhus var onsdag inviteret til rejsegilde på deres nye fælles arbejdsplads på Nordager i Kolding.

Eftermiddagen bød på taler og underholdning ved stand up-komiker Thomas Warberg.

Gram Equipment er en af verdens største producenter af maskiner til at producere ismaskiner. Gram Equipment har indgået en lejeaftale med Skare Byg om at leje 8000 kvadratmeter til produktion. Derudover har is-giganten indgået en aftale med Samt Ejendommen, der er en del af Kjæhr & Trillingsgaard, om at leje en  nybygget administrationsbygning. I begge tilfælde har Gram Equipment indgået en 10-årig lejeaftale.

Se hvem der stiller op…

Torsdag d. 23. februar 2023 er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding, hvor der skal vælges 10 nye medlemmer ind i Repræsentantskabet. Se listen over opstillede her!

For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.

Mød de nominerede

12 virksomheder går spændt og venter på at få lov til at fortælle nyheden om, at de er nomineret til en af de fire priser, som uddeles ved Business Koldings Award Show d. 23. februar 2023 på Comwell.