Til august rykker Gram Equipment til Kolding

Det er medarbejdere fra Gram i Vojens og Aarhus, der snart flytter til det nye hovedkontor i Kolding.

Alle medarbejdere fra Gram Equipments afdelinger i Vojens og Aarhus var onsdag inviteret til rejsegilde på deres nye fælles arbejdsplads på Nordager i Kolding.

Eftermiddagen bød på taler og underholdning ved stand up-komiker Thomas Warberg.

Gram Equipment er en af verdens største producenter af maskiner til at producere ismaskiner. Gram Equipment har indgået en lejeaftale med Skare Byg om at leje 8000 kvadratmeter til produktion. Derudover har is-giganten indgået en aftale med Samt Ejendommen, der er en del af Kjæhr & Trillingsgaard, om at leje en  nybygget administrationsbygning. I begge tilfælde har Gram Equipment indgået en 10-årig lejeaftale.

Seneste nyheder

Vi glæder os alle til at komme tilbage til virkeligheden – tilbage til kontoret. Men virkeligheden efter corona bliver ikke, hvad den har været – og det samme gælder vores måde at arbejde på. Vær med når virksomheden HowWeWork giver deres bud på, hvordan virksomheden tilpasser sig den nye virkelighed.

Kolding Kommune og Business Kolding går nu nye veje for at holde erhvervslivet informeret. Et nyt magasin bliver i disse dage omdelt for at give fakta og fællesskab.