Talenter til Syddanmark

Har du ledige jobs opslået, som du ønsker at give et ektra boost overfor potentielle danske kandidater?

Så har du her muligheden for at deltage i en online kampagne, der skal skabe større opmærksomhed om de aktuelle jobs i Syddanmark. Du får bl.a. konkret markedsføring af et udvalg af din virksomheds opslåede jobs rettet mod segmenterede målgrupper i Danmark med 3+ års erfaring.

Alle syddanske virksomheder kan deltage kvit og frit i kampagnen og få udvalgte jobs markedsført på de sociale medier.

Læs mere om kampagnen

Seneste nyheder

I foråret har uddannelsesinstitutioner på Campus Kolding indgået en aftale om at etablere en Hard-skills Station for alle studerende på campus. Her vil fokus være på at skabe et community, hvor studerende kan træne mere teknisk orienterede kompetencer, som vi netop oplever, at virksomhederne kalder på.

Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest d. 29. september i Koldinghallen, og vi håber både at se dig og dine kolleger.

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.