Syddanmark får sin egen karriereportal!

Profiler din virksomhed over for mulige kandidater på den Syddanske Karriereportal

Den Syddanske Karriereportal er et sted, hvor I som virksomhed får mulighed for at præsentere jeres virksomhed og de karrieremuligheder, I kan tilbyde.

Formålet med portalen er at lave én samlet indgang for karrieresøgende jobkandidater, hvor man får et helhedsbillede af, hvad Syddanmark kan byde på. Jo flere virksomheder, der er synlige på portalen - jo mere attraktiv er karrieremulighederne og tiltrækningskraften i Syddanmark.

Seneste nyheder

I sidste uge kunne folkene bag Vamdrup Kino afsløre en stor lokal donation, da den lokale virksomhed Dansk Auto Logik har doneret 5.735.000 kr. til ’Vores Hus’, som er arbejdstitlen på et stort projekt, hvor Vamdrup Kino udbygges, så de fremover også kommer til at rumme Vamdrup Bibliotek, en multisal, mødelokaler og en større foyer.

”Hvor lang tid vil der gå, før vi har vænnet os til, at vi nu kan smide mundbindet og færdes mere frit,” spurgte studieværten antropologen, som var gæst i et radioprogram om genåbningen. ”Cirka halvandet minut,” svarede antropologen.