Syddanmark får sin egen karriereportal!

Profiler din virksomhed over for mulige kandidater på den Syddanske Karriereportal

Den Syddanske Karriereportal er et sted, hvor I som virksomhed får mulighed for at præsentere jeres virksomhed og de karrieremuligheder, I kan tilbyde.

Formålet med portalen er at lave én samlet indgang for karrieresøgende jobkandidater, hvor man får et helhedsbillede af, hvad Syddanmark kan byde på. Jo flere virksomheder, der er synlige på portalen - jo mere attraktiv er karrieremulighederne og tiltrækningskraften i Syddanmark.

Se hvem der stiller op…

Torsdag d. 23. februar 2023 er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding, hvor der skal vælges 10 nye medlemmer ind i Repræsentantskabet. Se listen over opstillede her!

For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.

Mød de nominerede

12 virksomheder går spændt og venter på at få lov til at fortælle nyheden om, at de er nomineret til en af de fire priser, som uddeles ved Business Koldings Award Show d. 23. februar 2023 på Comwell.