Syddanmark får sin egen karriereportal!

Profiler din virksomhed over for mulige kandidater på den Syddanske Karriereportal

Den Syddanske Karriereportal er et sted, hvor I som virksomhed får mulighed for at præsentere jeres virksomhed og de karrieremuligheder, I kan tilbyde.

Formålet med portalen er at lave én samlet indgang for karrieresøgende jobkandidater, hvor man får et helhedsbillede af, hvad Syddanmark kan byde på. Jo flere virksomheder, der er synlige på portalen - jo mere attraktiv er karrieremulighederne og tiltrækningskraften i Syddanmark.

Seneste nyheder

Business Koldings Go Green inviterer alle interesseret til morgenmøde og morgenbrød. Fokus for morgenmøderne er FN17 verdensmål og bæredygtig udvikling. Der vil være 5 morgenmøder, med hvert sit tema. Temaerne er valgt efter bæredygtighedskompasset, som fokuserer på de 5 udviklingstrin i bæredygtig virksomhedsudvikling.

CO2-Klubben skifter navn

I december 2020 overtog Foreningen Business Kolding driften af erhvervsnetværket "CO2-Klubben" fra Erhvervsgruppen Kolding, og netværket er vokset fra 42 til imponerende 192 medlemsvirksomheder, der deler en fælles vision om, at sænke CO2 udledningen i Kolding Kommune - men medlemmerne har fået blod på tanden, så nu sker der noget nyt!