Syddanmark får sin egen karriereportal!

Profiler din virksomhed over for mulige kandidater på den Syddanske Karriereportal

Den Syddanske Karriereportal er et sted, hvor I som virksomhed får mulighed for at præsentere jeres virksomhed og de karrieremuligheder, I kan tilbyde.

Formålet med portalen er at lave én samlet indgang for karrieresøgende jobkandidater, hvor man får et helhedsbillede af, hvad Syddanmark kan byde på. Jo flere virksomheder, der er synlige på portalen - jo mere attraktiv er karrieremulighederne og tiltrækningskraften i Syddanmark.

Seneste nyheder

For mere end 40 år siden startede el-virksomheden AB Electric op i Det Gamle Mejeri i Bjert – siden har de været igennem en rivende udvikling, og er flyttet i større lokaler på Birkedam i Kolding. Tanker og tiltag om bæredygtighed og grøn omstilling kommer i dag både virksomheden og deres kunder til gode.

Hvert år offentliggør Børsen en liste over de 1000 største virksomheder i Danmark. I corona-året 2020 landede den samlede omsætning i disse virksomheder på 3346 mia. kr., hvilket overraskende er højere end 2019, hvor tallet var på 3310 mia. kr. 25 virksomheder fra Kolding kommune er på listen.

Der er så uendeligt mange uddannelser, man kan vælge imellem i dag, men hvordan finder man den rette uddannelse? Og hvilke kompetencer efterspørger virksomhederne?