SMV Digital åbner ny tilskudspulje den 27. september

SMV Digital er et nationalt program, hvor SMV'er gennem privat uvildig rådgivning kan få hjælp til digital omstilling.

SMV Digital har til formål at fremme digitalisering og e-handel blandt små og mellemstore virksomheder fra alle erhverv i Danmark.

Indhold:

• Tilskud til privat rådgivning
  • Sprint: Digital (specifikt program i SMV Digital)
  • Kompetenceudvikling for ledere
  • Vejledning om online salg og regulering i EU
  • Hjælp til at håndtere urimelig konkurrence
  • Start e-handelseksport med Trade Council

Vil du høre mere, kan du kontakte Tove Gæmelke ved Business Kolding, mail: tg@businesskolding.dk eller tlf. 40 96 55 05.

Læs mere om SMV Digital her.

Seneste nyheder

I foråret har uddannelsesinstitutioner på Campus Kolding indgået en aftale om at etablere en Hard-skills Station for alle studerende på campus. Her vil fokus være på at skabe et community, hvor studerende kan træne mere teknisk orienterede kompetencer, som vi netop oplever, at virksomhederne kalder på.

Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest d. 29. september i Koldinghallen, og vi håber både at se dig og dine kolleger.

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.