Sidste arbejdsdag for Business Koldings Bogholder

Torsdag den 31. marts 2016 er sidste arbejdsdag for Business Koldings erfarne Bogholder Yrsa Mastrup.

Yrsa har været én af grundpillerne i forhold til etableringen af organisationen Business Kolding for mere end 20 år siden, og hun har igennem alle årene leveret en uvurderlig indsats og har dermed en stor del af æren for, at Business Kolding idag er en førende og anerkendt erhvervsfremmeaktør.

Business Kolding vil savne Yrsas enorme viden og faglige ekspertise, samt Yrsa gode kollegaskab.

Business Kolding ønsker Yrsa alt godt fremover.

Seneste nyheder

Vidste du, at du kan søge tilskud til efteruddannelse? Er du akademiker, kan du fra 7. februar 2023 søge Akademiker-fondspuljen om et beløb til eksempelvis et masterfag.

Se hvem der stiller op…

Torsdag d. 23. februar 2023 er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding, hvor der skal vælges 10 nye medlemmer ind i Repræsentantskabet. Se listen over opstillede her!

For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.