Sidste arbejdsdag for Business Koldings Bogholder

Torsdag den 31. marts 2016 er sidste arbejdsdag for Business Koldings erfarne Bogholder Yrsa Mastrup.

Yrsa har været én af grundpillerne i forhold til etableringen af organisationen Business Kolding for mere end 20 år siden, og hun har igennem alle årene leveret en uvurderlig indsats og har dermed en stor del af æren for, at Business Kolding idag er en førende og anerkendt erhvervsfremmeaktør.

Business Kolding vil savne Yrsas enorme viden og faglige ekspertise, samt Yrsa gode kollegaskab.

Business Kolding ønsker Yrsa alt godt fremover.

Seneste nyheder

Man opgør ofte klimaaftryk i hvor mange CO2-ækvivalenter der udledes. Det gør man for at have en fælles måleenhed for klimagassernes forurening. Der er nemlig stor forskel på effekten af de tre primære klimagasser CO2, metan og lattergas. Aller Aqua kan fra denne uge deklarere CO2-akvivalenten på alle deres produkter.

Den 1. november fik medarbejderne hos Business Kolding en ny kollega – men faktisk er det et kendt ansigt og en tidligere kollega, Niels-Arne Lauridsen, der vender tilbage.

717 er allerede medlemmer

Der har været en stor stigning af medlemmer hos Foreningen Business Kolding det seneste år – og måske er det netop oven på en corona-krise der er brug for at virksomhederne står sammen. Vi har netop rundet 717 medlemmer af Foreningen.