Sidste arbejdsdag for Business Koldings Bogholder

Torsdag den 31. marts 2016 er sidste arbejdsdag for Business Koldings erfarne Bogholder Yrsa Mastrup.

Yrsa har været én af grundpillerne i forhold til etableringen af organisationen Business Kolding for mere end 20 år siden, og hun har igennem alle årene leveret en uvurderlig indsats og har dermed en stor del af æren for, at Business Kolding idag er en førende og anerkendt erhvervsfremmeaktør.

Business Kolding vil savne Yrsas enorme viden og faglige ekspertise, samt Yrsa gode kollegaskab.

Business Kolding ønsker Yrsa alt godt fremover.

Seneste nyheder

I sidste uge kunne folkene bag Vamdrup Kino afsløre en stor lokal donation, da den lokale virksomhed Dansk Auto Logik har doneret 5.735.000 kr. til ’Vores Hus’, som er arbejdstitlen på et stort projekt, hvor Vamdrup Kino udbygges, så de fremover også kommer til at rumme Vamdrup Bibliotek, en multisal, mødelokaler og en større foyer.

”Hvor lang tid vil der gå, før vi har vænnet os til, at vi nu kan smide mundbindet og færdes mere frit,” spurgte studieværten antropologen, som var gæst i et radioprogram om genåbningen. ”Cirka halvandet minut,” svarede antropologen.