Sidste arbejdsdag for Business Koldings Bogholder

Torsdag den 31. marts 2016 er sidste arbejdsdag for Business Koldings erfarne Bogholder Yrsa Mastrup.

Yrsa har været én af grundpillerne i forhold til etableringen af organisationen Business Kolding for mere end 20 år siden, og hun har igennem alle årene leveret en uvurderlig indsats og har dermed en stor del af æren for, at Business Kolding idag er en førende og anerkendt erhvervsfremmeaktør.

Business Kolding vil savne Yrsas enorme viden og faglige ekspertise, samt Yrsa gode kollegaskab.

Business Kolding ønsker Yrsa alt godt fremover.

Seneste nyheder

Ejerne bag Danmarks eneste producent af analoge tavler, Nordisk Group – tidligere Nordisk Skoletavle Fabrik, overvejede for fire år siden i hvilken retning virksomheden skulle bevæge sig, og i den forbindelse blev bæredygtighed udstukket som et pejlemærke. Det fortæller Nicky Thybo, Business Unit Manager, der udgør tredje generation i Nordisk Group.

”Klong-klong-klong!”. Hos entreprenørfirmaet Aarsleff Rail bimler og bamler den gamle skibsklokke tirsdag formiddag, og det betyder altid, at nu er der kage, fordi der er noget at markere. Og det er også tilfældet her.

På SDU Kolding vil de studerende gerne mødes med virksomhederne – og omvendt. Det gør de i SDU Link, der har til formål at styrke “linket” mellem de studerende på SDU Kolding og områdets virksomheder – bl.a. via virksomhedsbesøg og oplæg på skolen. Senest gik turen til GLS Danmark.