Nyt medlem af bestyrelsen på Koldinghus

55-årige Jens Wittrup Willumsen er nyt medlem af bestyrelsen på Koldinghus.

Han sidder allerede i flere bestyrelser og været en del af ledelsen i SAS og formand for VisitDenmark.
Jens Wittrup Willumsen bor i Vedbæk i Nordsjælland sammen med sin kone Charlotte Sparre, der er tekstildesigner og blandt andet kendt for sine tørklæder.

- Selv om jeg gennem årene har arbejdet med turisme fra mange vinkler, så er det bestemt en stor udfordring at deltage i den fremtidige udvikling af en stærk attraktion som Koldinghus, som udgør en central og vigtig del af historien om hele Destination Kolding, siger Jens Wittrup Willumsen i en pressemeddelelse fra Koldinghus.

Seneste nyheder

Business Koldings Go Green inviterer alle interesseret til morgenmøde og morgenbrød. Fokus for morgenmøderne er FN17 verdensmål og bæredygtig udvikling. Der vil være 5 morgenmøder, med hvert sit tema. Temaerne er valgt efter bæredygtighedskompasset, som fokuserer på de 5 udviklingstrin i bæredygtig virksomhedsudvikling.

CO2-Klubben skifter navn

I december 2020 overtog Foreningen Business Kolding driften af erhvervsnetværket "CO2-Klubben" fra Erhvervsgruppen Kolding, og netværket er vokset fra 42 til imponerende 192 medlemsvirksomheder, der deler en fælles vision om, at sænke CO2 udledningen i Kolding Kommune - men medlemmerne har fået blod på tanden, så nu sker der noget nyt!