Nyt medlem af bestyrelsen på Koldinghus

55-årige Jens Wittrup Willumsen er nyt medlem af bestyrelsen på Koldinghus.

Han sidder allerede i flere bestyrelser og været en del af ledelsen i SAS og formand for VisitDenmark.
Jens Wittrup Willumsen bor i Vedbæk i Nordsjælland sammen med sin kone Charlotte Sparre, der er tekstildesigner og blandt andet kendt for sine tørklæder.

- Selv om jeg gennem årene har arbejdet med turisme fra mange vinkler, så er det bestemt en stor udfordring at deltage i den fremtidige udvikling af en stærk attraktion som Koldinghus, som udgør en central og vigtig del af historien om hele Destination Kolding, siger Jens Wittrup Willumsen i en pressemeddelelse fra Koldinghus.

Lillebælt til salg

Endnu en kampagne der skal trække feriegæster til området omkring Lillebælt er skudt i gang. Det drejer sig ikke kun om børnefamilier, dem uden børn og naturentusiaster, men også om erhvervsturister, der kommer for at holde møder og konferencer.

Hop på bussen

Fra d. 29. juni og seks uger frem kan alle, både feriegæster og Koldings borgere, hoppe på en gratis shuttlebus, der kører i fast rutefart mellem Koldings attraktioner og kulturinstitutioner, blandt andet for at hjælpe turisterhvervet i Kolding Kommune.