Nyt medlem af bestyrelsen på Koldinghus

55-årige Jens Wittrup Willumsen er nyt medlem af bestyrelsen på Koldinghus.

Han sidder allerede i flere bestyrelser og været en del af ledelsen i SAS og formand for VisitDenmark.
Jens Wittrup Willumsen bor i Vedbæk i Nordsjælland sammen med sin kone Charlotte Sparre, der er tekstildesigner og blandt andet kendt for sine tørklæder.

- Selv om jeg gennem årene har arbejdet med turisme fra mange vinkler, så er det bestemt en stor udfordring at deltage i den fremtidige udvikling af en stærk attraktion som Koldinghus, som udgør en central og vigtig del af historien om hele Destination Kolding, siger Jens Wittrup Willumsen i en pressemeddelelse fra Koldinghus.

Seneste nyheder

Pga. stigende smittetal fraråder det danske Udenrigsministerium nu alle ikke-nødvendige rejser til Tyskland. Forretningsrejser betragtes dog ofte som nødvendige. Det er op til den enkelte medarbejder og virksomhed at vurdere.

Hvis virksomheden har brug for et hurtigt svar på en COVID 19-test, er der mulighed for at få svar på få timer nu.

Spørgeundersøgelse #4

Business Kolding har tidligere udsendt tre spørgeskemaer til virksomheder om COVID 19 betydning for erhvervslivet. Måske er den nyeste undersøgelse endt i din mailboks.