Nyt medlem af bestyrelsen på Koldinghus

55-årige Jens Wittrup Willumsen er nyt medlem af bestyrelsen på Koldinghus.

Han sidder allerede i flere bestyrelser og været en del af ledelsen i SAS og formand for VisitDenmark.
Jens Wittrup Willumsen bor i Vedbæk i Nordsjælland sammen med sin kone Charlotte Sparre, der er tekstildesigner og blandt andet kendt for sine tørklæder.

- Selv om jeg gennem årene har arbejdet med turisme fra mange vinkler, så er det bestemt en stor udfordring at deltage i den fremtidige udvikling af en stærk attraktion som Koldinghus, som udgør en central og vigtig del af historien om hele Destination Kolding, siger Jens Wittrup Willumsen i en pressemeddelelse fra Koldinghus.

Se hvem der stiller op…

Torsdag d. 23. februar 2023 er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding, hvor der skal vælges 10 nye medlemmer ind i Repræsentantskabet. Se listen over opstillede her!

For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.

Mød de nominerede

12 virksomheder går spændt og venter på at få lov til at fortælle nyheden om, at de er nomineret til en af de fire priser, som uddeles ved Business Koldings Award Show d. 23. februar 2023 på Comwell.