Nye løsninger fra DTU studerende

Innovation Pilot er et kursusforløb på DTU, hvor du som virksomhed kan stille med idéer eller udfordringer, som tværfaglige grupper af studerende løser på innovative måder.

Innovation Pilot kurset henvender sig til virksomheder over hele landet, der ønsker nye perspektiver og eksponering overfor DTU studerende.

Læs mere om forløbet

Seneste nyheder

For mere end 40 år siden startede el-virksomheden AB Electric op i Det Gamle Mejeri i Bjert – siden har de været igennem en rivende udvikling, og er flyttet i større lokaler på Birkedam i Kolding. Tanker og tiltag om bæredygtighed og grøn omstilling kommer i dag både virksomheden og deres kunder til gode.

Hvert år offentliggør Børsen en liste over de 1000 største virksomheder i Danmark. I corona-året 2020 landede den samlede omsætning i disse virksomheder på 3346 mia. kr., hvilket overraskende er højere end 2019, hvor tallet var på 3310 mia. kr. 25 virksomheder fra Kolding kommune er på listen.

Der er så uendeligt mange uddannelser, man kan vælge imellem i dag, men hvordan finder man den rette uddannelse? Og hvilke kompetencer efterspørger virksomhederne?