Nye løsninger fra DTU studerende

Innovation Pilot er et kursusforløb på DTU, hvor du som virksomhed kan stille med idéer eller udfordringer, som tværfaglige grupper af studerende løser på innovative måder.

Innovation Pilot kurset henvender sig til virksomheder over hele landet, der ønsker nye perspektiver og eksponering overfor DTU studerende.

Læs mere om forløbet

Seneste nyheder

Lean-værktøjer kan anvendes i alle brancher lige fra produktion til administration, for det gælder om at kigge efter forskellige typer af spild i hverdagen. Et IBA-hold i Lean-ledelse brugte egne virksomheder som case i undervisningen, og de fandt tilsammen mulige besparelser for 7,6 millioner kroner.

Et socialøkonomisk partnerskab er et lokalt virksomhedssamarbejde. Du kan blive meget klogere på, om det er noget for dig ved et arrangement d. 7. juni - eller du kan tage fat i Jakob Thoftdall Westphall hos Business Kolding for at få en snak om mulighederne.

Efter en stor nedgang i turistovernatninger under coronaepidemien, er tallene igen på vej i vejret, når det gælder overnatninger i Kolding kommune.