Ny Turist- og Handelskonsulent ansat hos Business Kolding

Business Kolding har pr. 6. marts 2017 ansat Gry Klok Thomsen som ny Turist- og Handelskonsulent.

Gry er 33 år og bosiddende i Fredericia. Hun er uddannet Cand. Merc. i International Marketing og har arbejdet med turisme og oplevelsesøkonomi i mere end 10 og har gennem 3½ år været Cruise Business Manager i Fredericia, hvilket har givet et stort kendskab til turismeaktørerne i region Syddanmark. Gry forlader en stilling som projektleder hos DGI Marketing Landsstævne 2017 for at tiltræde stillingen hos Business Kolding.

I forbindelse med Grys ansættelse sker der en organisatorisk ændring hos Business Kolding, således at de medarbejdere, der tidligere refererede til Turist- og Handelschefen, nu referer direkte til direktør for Erhvervsudviklingen, Tove Gæmelke som sammen med økonomichef Kirsten Wilbour Christiansen vil forestå betjeningen af bestyrelserne i Kolding Handelsråd og Kolding Turistforening.

Vi glæder os meget til at byde Gry velkommen hos Business Kolding.

Seneste nyheder

Foreningen Business Kolding søger 10 nye medlemmer til repræsentantskabet i 2023. Vil du være en del af et spændende netværk, som er med til at give input til erhvervsudviklingen i Kolding Kommune? Så er Foreningen Business Koldings Repræsentantskab måske noget for dig?

Til daglig lever Ronald Hofman af at sælge sikkerhedsmaterialer i en større virksomhed i Odense, men nu har han åbnet eget galleri i Kolding, og udlever dermed drømmen om at sælge kunst, der passer til mennesket – og ikke til sofaen.

Sig ja til en praktikant

Har du og din virksomhed tradition for at have praktikanter fra folkeskolen i erhvervspraktik? Måske det var noget I skulle overveje, for selv et ungt menneske fra 8. eller 9. klasse kan bidrage til din virksomhed.