Ny formand for IBC

Easyfoods administrerende direktør Flemming Paasch er ny formand for IBC.

Han er en aktiv mand inden for udvikling af design, og nu sætter han sig også i formandsstolen for uddannelse på IBC.
Han afløser H.C. Mejer Hansen, der efter 30 år i IBC's bestyrelse takkede af som formand på et bestyrelsesmøde forleden.

- IBC er en fantastisk skole, som fortsat skal tilpasse sig og dække erhvervslivets behov - især i de lokale og regionale virksomheder, siger Flemming Paasch.

Seneste nyheder

Træet er FSC-mærket, og snart er alu-listerne lavet af skrot og gamle øldåser. Bæredygtighed er ikke kun noget, der ligger på hylden i Lone Porsgaard Rasmussens firma, Dansk Varebilindretning. Det er også blevet en hjertesag, hvor hun prædiker om FN’s Verdensmål for mindre virksomheder, for de skal være en del af løsningen.

Hvordan kan man som campingplads melde sig ind i klimakampen, og gøre en forskel? Det spørgsmål var let nok at svare på for Christina og Martin Pedersen, der altid har haft havet og havmiljøet i hjertet – både som deres fælles interesse, men også som basis for deres erhverv.

I marts måned blev det besluttet, at virksomheder kan give deres medarbejdere et gavekort eller en oplevelsespakke til en værdi af op til 1.200 kr. – ganske skattefrit. Ordningen gælder hele 2021, altså med tilbagevirkende kraft fra 1. januar.