Ny formand for IBC

Easyfoods administrerende direktør Flemming Paasch er ny formand for IBC.

Han er en aktiv mand inden for udvikling af design, og nu sætter han sig også i formandsstolen for uddannelse på IBC.
Han afløser H.C. Mejer Hansen, der efter 30 år i IBC's bestyrelse takkede af som formand på et bestyrelsesmøde forleden.

- IBC er en fantastisk skole, som fortsat skal tilpasse sig og dække erhvervslivets behov - især i de lokale og regionale virksomheder, siger Flemming Paasch.

Seneste nyheder

Business Koldings Go Green inviterer alle interesseret til morgenmøde og morgenbrød. Fokus for morgenmøderne er FN17 verdensmål og bæredygtig udvikling. Der vil være 5 morgenmøder, med hvert sit tema. Temaerne er valgt efter bæredygtighedskompasset, som fokuserer på de 5 udviklingstrin i bæredygtig virksomhedsudvikling.

CO2-Klubben skifter navn

I december 2020 overtog Foreningen Business Kolding driften af erhvervsnetværket "CO2-Klubben" fra Erhvervsgruppen Kolding, og netværket er vokset fra 42 til imponerende 192 medlemsvirksomheder, der deler en fælles vision om, at sænke CO2 udledningen i Kolding Kommune - men medlemmerne har fået blod på tanden, så nu sker der noget nyt!