Ny ansøgningsrunde - Jubilæumspuljen

Koldinghus fylder 750 år i 2018, og det skal fejres i hele Kolding. Frem til 15. september er der mulighed for at søge støtte fra Kolding Kommunes Jubilæumspulje.

Puljen er åben for ansøgninger fra foreninger, institutioner og enkeltpersoner, der ønsker at understøtte fejringen af slottet og byen i jubilæumsåret 2018.

Læs mere om Jubilæumspuljen og ansøg her

Seneste nyheder

I foråret har uddannelsesinstitutioner på Campus Kolding indgået en aftale om at etablere en Hard-skills Station for alle studerende på campus. Her vil fokus være på at skabe et community, hvor studerende kan træne mere teknisk orienterede kompetencer, som vi netop oplever, at virksomhederne kalder på.

Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest d. 29. september i Koldinghallen, og vi håber både at se dig og dine kolleger.

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.