Koldinghus skal have ny direktør

Den nuværende, Thomas C. Thulstrup, har søgt og fået job som museumsdirektør for Rosenborg og museet på Amalienborg.

Efter knap fem år som direktør for Museet på Koldinghus siger 47-årige Thomas C. Thulstrup ved udgangen af september farvel til direktørposten på det 750 år gamle slot i Kolding.

Læs artiklen i Jyske Vestkysten

Seneste nyheder

I foråret har uddannelsesinstitutioner på Campus Kolding indgået en aftale om at etablere en Hard-skills Station for alle studerende på campus. Her vil fokus være på at skabe et community, hvor studerende kan træne mere teknisk orienterede kompetencer, som vi netop oplever, at virksomhederne kalder på.

Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest d. 29. september i Koldinghallen, og vi håber både at se dig og dine kolleger.

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.