Kolding virksomhed vil ud i Europa

Industriel designer Nina Frederikke Thomasen Jensen har sammen med sin mand startet designvirksomheden Eden Outcast, der sælger boliginteriør.

Eden Outcast har fået en fod inden for på det danske marked med sine væghængte blomster, krystaller og andet boliginteriør. Næste skridt er at komme ud i Europa.

Foreningen Business Kolding investerer i lokale virksomheder, sammen med lokale investorer, gennem selskabet StarupBoost A/S.
Eden Outcast er én de spændende virksomheder, som StartBoost har købt sig ind i.

Der er åbent for ansøgninger til lån- og investering på startupboost.dk

Seneste nyheder

Kolding-virksomheden Green Hydrogen Systems har sammen med 11 partnere fra Danmark, Norge, Frankrig og Storbritannien fået tildelt ca. 225 mio. kr. fra EU til et storstilet elektrolyseanlæg i energiparken GreenLab Skive. Projektet, med titlen GreenHyScale, er det første af sin slags og skal være med til at fremme anvendelsen af elektrolyse i stor skala.

I tirsdags kunne Foreningen Business Kolding ENDELIG åbne dørene for et stort foreningsarrangement, hvor omkring 700 gæster var samlet til FIRMAFESTEN, et arrangement for både ledelse og medarbejdere.

Kæmpestort tillykke til Eltang Skole med indvielsen af et nyt 100 kvm. stort væksthus og økolarie! Og tillykke til skolen med deres nye, officielle titel som UNESCO-Verdensmålsskole som medlem af netværket UNESCO Associated Schools Network Denmark.