Kolding virksomhed vil ud i Europa

Industriel designer Nina Frederikke Thomasen Jensen har sammen med sin mand startet designvirksomheden Eden Outcast, der sælger boliginteriør.

Eden Outcast har fået en fod inden for på det danske marked med sine væghængte blomster, krystaller og andet boliginteriør. Næste skridt er at komme ud i Europa.

Foreningen Business Kolding investerer i lokale virksomheder, sammen med lokale investorer, gennem selskabet StarupBoost A/S.
Eden Outcast er én de spændende virksomheder, som StartBoost har købt sig ind i.

Der er åbent for ansøgninger til lån- og investering på startupboost.dk

Seneste nyheder

I sidste uge kunne folkene bag Vamdrup Kino afsløre en stor lokal donation, da den lokale virksomhed Dansk Auto Logik har doneret 5.735.000 kr. til ’Vores Hus’, som er arbejdstitlen på et stort projekt, hvor Vamdrup Kino udbygges, så de fremover også kommer til at rumme Vamdrup Bibliotek, en multisal, mødelokaler og en større foyer.

”Hvor lang tid vil der gå, før vi har vænnet os til, at vi nu kan smide mundbindet og færdes mere frit,” spurgte studieværten antropologen, som var gæst i et radioprogram om genåbningen. ”Cirka halvandet minut,” svarede antropologen.