Kolding hjemby for regionskontor

En større omlægning i Nykredit, betyder at Kolding fremover vil huse regionskontoret, der dækker Region Syddanmark.

Det er en større landsdækkende strukturændring, der betyder, at 9 områdekontorer fremover bliver til 5 regionskontorer.

Mogens B. Sørensen, der hidtil har siddet som Områdedirektør for Område Kolding, udnævnes samtidig som Regionsdirektør for Region Syddanmark.

I forbindelse med omstruktureringen vil 5 nye medarbejdere få arbejdsplads i Kolding.

Seneste nyheder

Kolding-virksomheden Green Hydrogen Systems har sammen med 11 partnere fra Danmark, Norge, Frankrig og Storbritannien fået tildelt ca. 225 mio. kr. fra EU til et storstilet elektrolyseanlæg i energiparken GreenLab Skive. Projektet, med titlen GreenHyScale, er det første af sin slags og skal være med til at fremme anvendelsen af elektrolyse i stor skala.

I tirsdags kunne Foreningen Business Kolding ENDELIG åbne dørene for et stort foreningsarrangement, hvor omkring 700 gæster var samlet til FIRMAFESTEN, et arrangement for både ledelse og medarbejdere.

Kæmpestort tillykke til Eltang Skole med indvielsen af et nyt 100 kvm. stort væksthus og økolarie! Og tillykke til skolen med deres nye, officielle titel som UNESCO-Verdensmålsskole som medlem af netværket UNESCO Associated Schools Network Denmark.