Klæd din virksomhed på til fremtiden

Moden arbejdskraft med kontante fordele - ansæt en voksenlærling.

Med voksenlærlingeordningen kan du oprette en lærlingeplads til en person over 25 år og få et tilskud til lønnen.

Med en voksenlærling  får du en medarbejder, som har erhvervserfaring, er motiveret for at udvikle sig og er klar til at tage et større ansvar fra dag ét.

Vil du høre mere om voksenlærlingeordningen?

Søger du en bestemt profil? Vil du vide mere om dine muligheder? Har du brug for hjælp? Kontakt Jobcenter Koldings opkvalificeringsteam på tlf. 7979 7400 eller læs mere om voksenlærlingeordningen

Seneste nyheder

I sidste uge kunne folkene bag Vamdrup Kino afsløre en stor lokal donation, da den lokale virksomhed Dansk Auto Logik har doneret 5.735.000 kr. til ’Vores Hus’, som er arbejdstitlen på et stort projekt, hvor Vamdrup Kino udbygges, så de fremover også kommer til at rumme Vamdrup Bibliotek, en multisal, mødelokaler og en større foyer.

”Hvor lang tid vil der gå, før vi har vænnet os til, at vi nu kan smide mundbindet og færdes mere frit,” spurgte studieværten antropologen, som var gæst i et radioprogram om genåbningen. ”Cirka halvandet minut,” svarede antropologen.