Klæd din virksomhed på til fremtiden

Moden arbejdskraft med kontante fordele - ansæt en voksenlærling.

Med voksenlærlingeordningen kan du oprette en lærlingeplads til en person over 25 år og få et tilskud til lønnen.

Med en voksenlærling  får du en medarbejder, som har erhvervserfaring, er motiveret for at udvikle sig og er klar til at tage et større ansvar fra dag ét.

Vil du høre mere om voksenlærlingeordningen?

Søger du en bestemt profil? Vil du vide mere om dine muligheder? Har du brug for hjælp? Kontakt Jobcenter Koldings opkvalificeringsteam på tlf. 7979 7400 eller læs mere om voksenlærlingeordningen

Seneste nyheder

Kolding-virksomheden Green Hydrogen Systems har sammen med 11 partnere fra Danmark, Norge, Frankrig og Storbritannien fået tildelt ca. 225 mio. kr. fra EU til et storstilet elektrolyseanlæg i energiparken GreenLab Skive. Projektet, med titlen GreenHyScale, er det første af sin slags og skal være med til at fremme anvendelsen af elektrolyse i stor skala.

I tirsdags kunne Foreningen Business Kolding ENDELIG åbne dørene for et stort foreningsarrangement, hvor omkring 700 gæster var samlet til FIRMAFESTEN, et arrangement for både ledelse og medarbejdere.

Kæmpestort tillykke til Eltang Skole med indvielsen af et nyt 100 kvm. stort væksthus og økolarie! Og tillykke til skolen med deres nye, officielle titel som UNESCO-Verdensmålsskole som medlem af netværket UNESCO Associated Schools Network Denmark.