Kapacity er Årets Microsoft Partner og Årets Data & AI Partner

Hvert år bliver de førende danske partnere hyldet ved et awardshow hos Microsoft Danmark – og i år var ingen undtagelse.

Kapacity blev kåret til Årets Microsoft Partner og Årets Data & AI Partner ved Microsoft Partner Awards 2019.

I alt blev der uddelt 12 priser.

Fem af priserne var udvalgt af en ekstern jury, som bestod af tidligere erhvervsminister og direktør for Dansk Erhverv Brian Mikkelsen, iværksætter og stifter af Navision Preben Damgaard, direktør for Dansk Industri Digital Lars Frelle og administrerende direktør for Microsoft Danmark Marianne Dahl.

Seneste nyheder

Kolding-virksomheden Green Hydrogen Systems har sammen med 11 partnere fra Danmark, Norge, Frankrig og Storbritannien fået tildelt ca. 225 mio. kr. fra EU til et storstilet elektrolyseanlæg i energiparken GreenLab Skive. Projektet, med titlen GreenHyScale, er det første af sin slags og skal være med til at fremme anvendelsen af elektrolyse i stor skala.

I tirsdags kunne Foreningen Business Kolding ENDELIG åbne dørene for et stort foreningsarrangement, hvor omkring 700 gæster var samlet til FIRMAFESTEN, et arrangement for både ledelse og medarbejdere.

Kæmpestort tillykke til Eltang Skole med indvielsen af et nyt 100 kvm. stort væksthus og økolarie! Og tillykke til skolen med deres nye, officielle titel som UNESCO-Verdensmålsskole som medlem af netværket UNESCO Associated Schools Network Denmark.