Kæmpe hæder til virksomhed fra Kolding

Fiskefoderfabrikanten Aller Aqua med hovedsæde i Aller ved Christiansfeld løb med titlen som EY's Entrepreneur of the Year 2017

Det skete da den danske udgave af den globale vækstskaberkonkurrence løb af stablen i Forum i København den 30. november. Derudover vandt Aller Aqua også i kategorien Globalization.

Se hvem der stiller op…

Torsdag d. 23. februar 2023 er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding, hvor der skal vælges 10 nye medlemmer ind i Repræsentantskabet. Se listen over opstillede her!

For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.

Mød de nominerede

12 virksomheder går spændt og venter på at få lov til at fortælle nyheden om, at de er nomineret til en af de fire priser, som uddeles ved Business Koldings Award Show d. 23. februar 2023 på Comwell.