International Google-guru ved Danmarks største SEO-konference

Den 28. januar løber den største konference om søgemaskineoptimering SEOday nogensinde i Danmark af stablen i Kolding.

Evnen til at få sin virksomheds hjemmeside til at ligge øverst på en Google-søgning er blevet en videnskab, der ikke længere kun kræver stærk teknisk ekspertise, men i lige så høj grad kreativitet og forretningsforståelse. OnlinePartners, et af landets førende SEO-bureauer, har sammen med IBA Erhvervsakademi Kolding arrangeret Danmarks hidtil største konference udelukkende om søgemaskineoptimering, der giver et bredt udsnit af SEO-branchen mulighed for at dele ud af denne viden.

SEOday finder sted den 28. januar på Hotel Comwell Kolding og byder på i alt 14 lærerige oplæg fordelt på tre spor med forskellige sværhedsgrader. Hovedtaler er Brian Dean, der regnes for at være en af branchen største kapaciteter, når det kommer til at angribe SEO på en måde, hvor alle kan være med.

Seneste nyheder

Rosa Kildahl, kendt fra Bagedysten, kan andet end at bage. Hun har siden 2008 drevet virksomheden H2O Branding, men har netop solgt den til Kolding-virksomheden BeFree.dk.

Med køkkenet som legeplads

Bettina og Martin Beltoft-Olsen flyttede sidste år deres virksomhed TapasTilDøren.dk fra Vejen til Kolding. I det nye køkken er der nu plads til at udvikle virksomheden. Her kan du lære dem bedre at kende.

Bæredygtighedshuset i Jernbanegade er Kolding Kommunes knudepunkt for bæredygtighed og grøn omstilling. I øjeblikket kan du opleve udstillingen ”Grøn Omstilling – med erhvervslivet i centrum”.