Informationsmøde om ny midtjysk motorvej

Kolding Kommune inviterer alle interesserede til informationsmøde om den ny midtjyske motorvej.

Det foregår onsdag den 11. april, kl. 19-21 i Lunderskovhallen. Det kræver ikke tilmelding at deltage i mødet.

Program for mødet er:

• Velkomst ved borgmester Jørn Pedersen
  • Status for arbejdet med at undersøge motorvej-projektets miljøpåvirkninger
  • Den videre proces
  • Mulighed for at stille spørgsmål

Ordstyrer
Steen Sparvath, formand for Lunderskov Lokalråd

Fra Vejdirektoratet deltager
Leif Hall Pedersen, projektleder
Erik Blaabjerg, landinspektør
Niels Jørgen Larsen, fagprojektleder

Du kan læse mere om den ny midtjyske motorvej på Vejdirektoratets hjemmeside, vejdirektoratet.dk under ’projekter’.

I tilfælde af konflikt på arbejdsmarkedet, se på www.kolding.dk om mødet udsættes.

Seneste nyheder

Kolding-virksomheden Green Hydrogen Systems har sammen med 11 partnere fra Danmark, Norge, Frankrig og Storbritannien fået tildelt ca. 225 mio. kr. fra EU til et storstilet elektrolyseanlæg i energiparken GreenLab Skive. Projektet, med titlen GreenHyScale, er det første af sin slags og skal være med til at fremme anvendelsen af elektrolyse i stor skala.

I tirsdags kunne Foreningen Business Kolding ENDELIG åbne dørene for et stort foreningsarrangement, hvor omkring 700 gæster var samlet til FIRMAFESTEN, et arrangement for både ledelse og medarbejdere.

Kæmpestort tillykke til Eltang Skole med indvielsen af et nyt 100 kvm. stort væksthus og økolarie! Og tillykke til skolen med deres nye, officielle titel som UNESCO-Verdensmålsskole som medlem af netværket UNESCO Associated Schools Network Denmark.