Informationsmøde om ny midtjysk motorvej

Kolding Kommune inviterer alle interesserede til informationsmøde om den ny midtjyske motorvej.

Det foregår onsdag den 11. april, kl. 19-21 i Lunderskovhallen. Det kræver ikke tilmelding at deltage i mødet.

Program for mødet er:

• Velkomst ved borgmester Jørn Pedersen
  • Status for arbejdet med at undersøge motorvej-projektets miljøpåvirkninger
  • Den videre proces
  • Mulighed for at stille spørgsmål

Ordstyrer
Steen Sparvath, formand for Lunderskov Lokalråd

Fra Vejdirektoratet deltager
Leif Hall Pedersen, projektleder
Erik Blaabjerg, landinspektør
Niels Jørgen Larsen, fagprojektleder

Du kan læse mere om den ny midtjyske motorvej på Vejdirektoratets hjemmeside, vejdirektoratet.dk under ’projekter’.

I tilfælde af konflikt på arbejdsmarkedet, se på www.kolding.dk om mødet udsættes.

Se hvem der stiller op…

Torsdag d. 23. februar 2023 er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding, hvor der skal vælges 10 nye medlemmer ind i Repræsentantskabet. Se listen over opstillede her!

For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.

Mød de nominerede

12 virksomheder går spændt og venter på at få lov til at fortælle nyheden om, at de er nomineret til en af de fire priser, som uddeles ved Business Koldings Award Show d. 23. februar 2023 på Comwell.