Husk oplysningsfristen 1. juli 2019

Det er tid igen. Tid til sommerferieplaner og grillaftener. Men også tid til årsregnskab.

Senest 1. juli skal du oplyse virksomhedens årsresultat for 2018. Du kan på skat.dk/tastselv se de oplysninger, Skattestyrelsen allerede har om din virksomhed. Du skal her tjekke tallene og oplyse dem, der mangler. En af de vigtige oplysninger, som du selv skal indtaste, er virksomhedens årsresultat.

Oplys virksomhedens resultat
Årsresultatet er summen af alle indtægter og udgifter i virksomheden i 2018, uanset om det ender med et overskud eller et underskud. Det er det resultat, du skal oplyse på skat.dk. Husk, at du også skal oplyse resultatet, selvom din virksomhed er lukket i løbet af 2018 eller 2019.

-> Få hjælp til opgaven – og log på TastSelv – på skat.dk/oplysnu.

Seneste nyheder

Kolding-virksomheden Green Hydrogen Systems har sammen med 11 partnere fra Danmark, Norge, Frankrig og Storbritannien fået tildelt ca. 225 mio. kr. fra EU til et storstilet elektrolyseanlæg i energiparken GreenLab Skive. Projektet, med titlen GreenHyScale, er det første af sin slags og skal være med til at fremme anvendelsen af elektrolyse i stor skala.

I tirsdags kunne Foreningen Business Kolding ENDELIG åbne dørene for et stort foreningsarrangement, hvor omkring 700 gæster var samlet til FIRMAFESTEN, et arrangement for både ledelse og medarbejdere.

Kæmpestort tillykke til Eltang Skole med indvielsen af et nyt 100 kvm. stort væksthus og økolarie! Og tillykke til skolen med deres nye, officielle titel som UNESCO-Verdensmålsskole som medlem af netværket UNESCO Associated Schools Network Denmark.