Husk eksportdagen

Det er nu, du tilmelder dig Dansk Eksportdag 2018, som foregår den 11. september i Odense.

Dagen byder bl.a. på gratis møder med en række eksportrådgivere, som repræsenterer hele 30 markeder. Du får inspirerende oplæg fra virksomheder med eksportsucces. I år afholdes Dansk Eksportdag 2018 sammen med Elektronikmessen E-18 og Robotmessen R-18, som du dermed får direkte adgang til.

Få mere info og tilmeld dig eksportdagen her

Tilmeldingsfrist - Fredag d. 7. september 2018​ kl. 15:00 ​

Seneste nyheder

Kolding-virksomheden Green Hydrogen Systems har sammen med 11 partnere fra Danmark, Norge, Frankrig og Storbritannien fået tildelt ca. 225 mio. kr. fra EU til et storstilet elektrolyseanlæg i energiparken GreenLab Skive. Projektet, med titlen GreenHyScale, er det første af sin slags og skal være med til at fremme anvendelsen af elektrolyse i stor skala.

I tirsdags kunne Foreningen Business Kolding ENDELIG åbne dørene for et stort foreningsarrangement, hvor omkring 700 gæster var samlet til FIRMAFESTEN, et arrangement for både ledelse og medarbejdere.

Kæmpestort tillykke til Eltang Skole med indvielsen af et nyt 100 kvm. stort væksthus og økolarie! Og tillykke til skolen med deres nye, officielle titel som UNESCO-Verdensmålsskole som medlem af netværket UNESCO Associated Schools Network Denmark.