Husk eksportdagen

Det er nu, du tilmelder dig Dansk Eksportdag 2018, som foregår den 11. september i Odense.

Dagen byder bl.a. på gratis møder med en række eksportrådgivere, som repræsenterer hele 30 markeder. Du får inspirerende oplæg fra virksomheder med eksportsucces. I år afholdes Dansk Eksportdag 2018 sammen med Elektronikmessen E-18 og Robotmessen R-18, som du dermed får direkte adgang til.

Få mere info og tilmeld dig eksportdagen her

Tilmeldingsfrist - Fredag d. 7. september 2018​ kl. 15:00 ​

Se hvem der stiller op…

Torsdag d. 23. februar 2023 er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding, hvor der skal vælges 10 nye medlemmer ind i Repræsentantskabet. Se listen over opstillede her!

For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.

Mød de nominerede

12 virksomheder går spændt og venter på at få lov til at fortælle nyheden om, at de er nomineret til en af de fire priser, som uddeles ved Business Koldings Award Show d. 23. februar 2023 på Comwell.