HusCompagniet flytter deres hoveddomicil til Kolding

Landets største typehusfirma, HusCompagniet, lukker afdelingen i Haderslev for at flytte den til Kolding.

Med et markant domicil ved Aunsbjergs nyrenoverede projekt på hjørnet af Vejlevej og Platinvej i Kolding flytter HusCompagniet deres virksomhed fra Haderslev til Kolding.

I ugen op til december kunne Peter Hausted, afdelingsdirektør fra HusCompagniet, og Alex Aunsbjerg, ejer af Aunsbjerg, underskrive en aftale, der gør det til en realitet, at nordens største husbyggerfirma flytter deres hoveddomicil til Kolding i lokaler, de lejer af Aunsbjerg.

”Der har gennem et par måneder været en god dialog, som netop er udmundet i en aftale. Her hos HusCompagniet er vi meget tilfredse med de rammer, vi frem over bliver eksponeret i, i Kolding,” siger Peter Hausted, afdelingsdirektør hos HusCompagniet.

At valget faldt på lige Kolding, skyldes ifølge Peter Hausted, at byen er et kraftcenter for udvikling af nye boligområder.

Den nye afdeling på hjørnet af Vejlevej og Platinvej står færdig til indflytning for de 35 medarbejdere i maj 2018.

Seneste nyheder

Vi glæder os alle til at komme tilbage til virkeligheden – tilbage til kontoret. Men virkeligheden efter corona bliver ikke, hvad den har været – og det samme gælder vores måde at arbejde på. Vær med når virksomheden HowWeWork giver deres bud på, hvordan virksomheden tilpasser sig den nye virkelighed.

Kolding Kommune og Business Kolding går nu nye veje for at holde erhvervslivet informeret. Et nyt magasin bliver i disse dage omdelt for at give fakta og fællesskab.