Hotel Koldingfjord vinder pris

Hotel Koldingfjord vandt prisen for Bedste Hotel udenfor hovedstaden ved årets Danish Travel Award 2018.

De 18 priser ved årets Danish Travel Awards blev uddelt i Cirkusbygningen i København.

Omkring 350 branchefolk fra den danske rejsebranche var onsdag aften samlet til den årlige uddeling af Danish Travel Awards, der i år var arrangeret STANDBY.dk for 24. gang.

Stort tillykke med prisen til Hotel Koldingfjord

Se hvem der stiller op…

Torsdag d. 23. februar 2023 er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding, hvor der skal vælges 10 nye medlemmer ind i Repræsentantskabet. Se listen over opstillede her!

For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.

Mød de nominerede

12 virksomheder går spændt og venter på at få lov til at fortælle nyheden om, at de er nomineret til en af de fire priser, som uddeles ved Business Koldings Award Show d. 23. februar 2023 på Comwell.