Hotel Koldingfjord vinder pris

Hotel Koldingfjord vandt prisen for Bedste Hotel udenfor hovedstaden ved årets Danish Travel Award 2018.

De 18 priser ved årets Danish Travel Awards blev uddelt i Cirkusbygningen i København.

Omkring 350 branchefolk fra den danske rejsebranche var onsdag aften samlet til den årlige uddeling af Danish Travel Awards, der i år var arrangeret STANDBY.dk for 24. gang.

Stort tillykke med prisen til Hotel Koldingfjord

Seneste nyheder

For mere end 40 år siden startede el-virksomheden AB Electric op i Det Gamle Mejeri i Bjert – siden har de været igennem en rivende udvikling, og er flyttet i større lokaler på Birkedam i Kolding. Tanker og tiltag om bæredygtighed og grøn omstilling kommer i dag både virksomheden og deres kunder til gode.

Hvert år offentliggør Børsen en liste over de 1000 største virksomheder i Danmark. I corona-året 2020 landede den samlede omsætning i disse virksomheder på 3346 mia. kr., hvilket overraskende er højere end 2019, hvor tallet var på 3310 mia. kr. 25 virksomheder fra Kolding kommune er på listen.

Der er så uendeligt mange uddannelser, man kan vælge imellem i dag, men hvordan finder man den rette uddannelse? Og hvilke kompetencer efterspørger virksomhederne?