Hent støtte til din prototype

Arbejder du med prototyper eller serviceydelser?

Markedsmodningsfonden har åbnet for årets første ansøgningsrunde, hvor du kan søge tilskud til bl.a.:

• Test af prototype eller serviceydelse hos potentielle kunder
  • Tilpasning af prototyper

Markedsmodningsfonden holder informationsmøde i Vejle den 22. februar 2017.

Tilmeld dig informationsmødet

Se kriterier og krav for ansøgningen

Seneste nyheder

Kolding-virksomheden Green Hydrogen Systems har sammen med 11 partnere fra Danmark, Norge, Frankrig og Storbritannien fået tildelt ca. 225 mio. kr. fra EU til et storstilet elektrolyseanlæg i energiparken GreenLab Skive. Projektet, med titlen GreenHyScale, er det første af sin slags og skal være med til at fremme anvendelsen af elektrolyse i stor skala.

I tirsdags kunne Foreningen Business Kolding ENDELIG åbne dørene for et stort foreningsarrangement, hvor omkring 700 gæster var samlet til FIRMAFESTEN, et arrangement for både ledelse og medarbejdere.

Kæmpestort tillykke til Eltang Skole med indvielsen af et nyt 100 kvm. stort væksthus og økolarie! Og tillykke til skolen med deres nye, officielle titel som UNESCO-Verdensmålsskole som medlem af netværket UNESCO Associated Schools Network Denmark.