Har din virksomhed momsfrist 1. juni?

Med SKATs app kan du få hjælp til at huske momsfristerne

Er du en af de 135.000 virksomheder, der har momsfrist 1. juni, er du måske allerede godt i gang med momsregnskabet. Men måske er du en af dem, der først kommer i tanke om det lige op til fristen – eller efter?

Med SKATs app får du hjælp til at huske fristerne. Når du logger på med virksomhedens NemID, får du en oversigt over de frister, der er relevante for din virksomhed. Med et enkelt klik kan du overføre fristerne til din egen kalender på telefonen.

Har du ikke haft køb og salg i perioden – husk at indberette 0

Selv om din virksomhed ikke har haft køb eller salg i perioden, skal du stadig indberette moms. Du skal da indberette et 0. Det kan du nemt og hurtigt gøre under Indberet Moms i appen.

Hvis ikke du husker det, skal du betale renter, og det kan ende med, at du også skal betale en afgift på 800 kr.

Du kan downloade SKATs app gratis i AppStore eller PlayButik.

Læs eventuelt mere på www.skat.dk/app

Se hvem der stiller op…

Torsdag d. 23. februar 2023 er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding, hvor der skal vælges 10 nye medlemmer ind i Repræsentantskabet. Se listen over opstillede her!

For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.

Mød de nominerede

12 virksomheder går spændt og venter på at få lov til at fortælle nyheden om, at de er nomineret til en af de fire priser, som uddeles ved Business Koldings Award Show d. 23. februar 2023 på Comwell.