GTS-institutterne bringer ny teknologisk viden i spil

Databasen ”Danmarks teknologiske infrastruktur” er netop lanceret og dermed en ny indgang til danske testfaciliteter.

Den indeholder mere end 100 beskrivelser af teknologisk infrastruktur opbygget på GTS-institutterne. Det gør det nemmere at finde frem til de test- og demonstrationsfaciliter, som GTS-institutterne stiller til rådighed for dansk erhvervsliv.

Læs mere omkring databasen her

Se hvem der stiller op…

Torsdag d. 23. februar 2023 er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding, hvor der skal vælges 10 nye medlemmer ind i Repræsentantskabet. Se listen over opstillede her!

For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.

Mød de nominerede

12 virksomheder går spændt og venter på at få lov til at fortælle nyheden om, at de er nomineret til en af de fire priser, som uddeles ved Business Koldings Award Show d. 23. februar 2023 på Comwell.