GTS-institutterne bringer ny teknologisk viden i spil

Databasen ”Danmarks teknologiske infrastruktur” er netop lanceret og dermed en ny indgang til danske testfaciliteter.

Den indeholder mere end 100 beskrivelser af teknologisk infrastruktur opbygget på GTS-institutterne. Det gør det nemmere at finde frem til de test- og demonstrationsfaciliter, som GTS-institutterne stiller til rådighed for dansk erhvervsliv.

Læs mere omkring databasen her

Seneste nyheder

Man opgør ofte klimaaftryk i hvor mange CO2-ækvivalenter der udledes. Det gør man for at have en fælles måleenhed for klimagassernes forurening. Der er nemlig stor forskel på effekten af de tre primære klimagasser CO2, metan og lattergas. Aller Aqua kan fra denne uge deklarere CO2-akvivalenten på alle deres produkter.

Den 1. november fik medarbejderne hos Business Kolding en ny kollega – men faktisk er det et kendt ansigt og en tidligere kollega, Niels-Arne Lauridsen, der vender tilbage.

717 er allerede medlemmer

Der har været en stor stigning af medlemmer hos Foreningen Business Kolding det seneste år – og måske er det netop oven på en corona-krise der er brug for at virksomhederne står sammen. Vi har netop rundet 717 medlemmer af Foreningen.