GTS-institutterne bringer ny teknologisk viden i spil

Databasen ”Danmarks teknologiske infrastruktur” er netop lanceret og dermed en ny indgang til danske testfaciliteter.

Den indeholder mere end 100 beskrivelser af teknologisk infrastruktur opbygget på GTS-institutterne. Det gør det nemmere at finde frem til de test- og demonstrationsfaciliter, som GTS-institutterne stiller til rådighed for dansk erhvervsliv.

Læs mere omkring databasen her

Seneste nyheder

Business Koldings Go Green inviterer alle interesseret til morgenmøde og morgenbrød. Fokus for morgenmøderne er FN17 verdensmål og bæredygtig udvikling. Der vil være 5 morgenmøder, med hvert sit tema. Temaerne er valgt efter bæredygtighedskompasset, som fokuserer på de 5 udviklingstrin i bæredygtig virksomhedsudvikling.

CO2-Klubben skifter navn

I december 2020 overtog Foreningen Business Kolding driften af erhvervsnetværket "CO2-Klubben" fra Erhvervsgruppen Kolding, og netværket er vokset fra 42 til imponerende 192 medlemsvirksomheder, der deler en fælles vision om, at sænke CO2 udledningen i Kolding Kommune - men medlemmerne har fået blod på tanden, så nu sker der noget nyt!