Generalforsamling i Kolding Turistforening

Kolding Turistforening afholdt d. 21. marts 2019 Generalforsamling, hvor der blev valgt en ny bestyrelse.

På Generalforsamlingen d. 21. marts 2019 valgte de fremmødte medlemmer af Kolding Turistforening en ny bestyrelse.

• Heidi Kjær, SCANDIC Kolding (formand)
  • Peter Møller, Cafe Løverodde (næstformand)
  • Eea Haldan Vestergaard, Kolding Byråd (udpeget af Kolding Byråd)
  • Finn Johannsen, Forum Christiansfeld (udpeget af Forum Christiansfeld)
  • Jan Bech, Novasol
  • Jeanette Therkildsen, Kolding Hotel Apartments (udpeget af Kolding Restauratørforening)
  • Martin Pedersen, Ocean Adventures
  • Nanna Ebert, Museet på Koldinghus (udpeget af Kolding Handelsråd)
  • Otto Skak, Slotssøbadet
  • Bettina Aude Parastar, Trapholt (suppleant)
  • Lene Holm, Geografisk Have (suppleant)

Bestyrelsen konstituerede sig efter mødet med Heidi Kjær som formand, og Peter Møller som næstformand.

Se hvem der stiller op…

Torsdag d. 23. februar 2023 er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding, hvor der skal vælges 10 nye medlemmer ind i Repræsentantskabet. Se listen over opstillede her!

For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.

Mød de nominerede

12 virksomheder går spændt og venter på at få lov til at fortælle nyheden om, at de er nomineret til en af de fire priser, som uddeles ved Business Koldings Award Show d. 23. februar 2023 på Comwell.