Generalforsamling i Kolding Turistforening

Kolding Turistforening afholdt d. 21. marts 2019 Generalforsamling, hvor der blev valgt en ny bestyrelse.

På Generalforsamlingen d. 21. marts 2019 valgte de fremmødte medlemmer af Kolding Turistforening en ny bestyrelse.

• Heidi Kjær, SCANDIC Kolding (formand)
  • Peter Møller, Cafe Løverodde (næstformand)
  • Eea Haldan Vestergaard, Kolding Byråd (udpeget af Kolding Byråd)
  • Finn Johannsen, Forum Christiansfeld (udpeget af Forum Christiansfeld)
  • Jan Bech, Novasol
  • Jeanette Therkildsen, Kolding Hotel Apartments (udpeget af Kolding Restauratørforening)
  • Martin Pedersen, Ocean Adventures
  • Nanna Ebert, Museet på Koldinghus (udpeget af Kolding Handelsråd)
  • Otto Skak, Slotssøbadet
  • Bettina Aude Parastar, Trapholt (suppleant)
  • Lene Holm, Geografisk Have (suppleant)

Bestyrelsen konstituerede sig efter mødet med Heidi Kjær som formand, og Peter Møller som næstformand.

Seneste nyheder

For mere end 40 år siden startede el-virksomheden AB Electric op i Det Gamle Mejeri i Bjert – siden har de været igennem en rivende udvikling, og er flyttet i større lokaler på Birkedam i Kolding. Tanker og tiltag om bæredygtighed og grøn omstilling kommer i dag både virksomheden og deres kunder til gode.

Hvert år offentliggør Børsen en liste over de 1000 største virksomheder i Danmark. I corona-året 2020 landede den samlede omsætning i disse virksomheder på 3346 mia. kr., hvilket overraskende er højere end 2019, hvor tallet var på 3310 mia. kr. 25 virksomheder fra Kolding kommune er på listen.

Der er så uendeligt mange uddannelser, man kan vælge imellem i dag, men hvordan finder man den rette uddannelse? Og hvilke kompetencer efterspørger virksomhederne?