Foreningen Business Kolding trækker sin ansøgning om tilskud fra Region Syd

Foreningen business Kolding valgte at søge regionens kulturpulje om et tilskud til et arrangement i Kolding den 28. september med præsident Barack Obama.

Ønsket var at se, om det var muligt at åbne arrangementet mere op for borgere i regionen. Men ansøgningen har desværre fået en anden og mere negativ modtagelse end vi forventede, og derfor har vi besluttet at trække den.

Morten Bjørn Hansen
Adm. direktør Business Kolding

Seneste nyheder

Kolding-virksomheden Green Hydrogen Systems har sammen med 11 partnere fra Danmark, Norge, Frankrig og Storbritannien fået tildelt ca. 225 mio. kr. fra EU til et storstilet elektrolyseanlæg i energiparken GreenLab Skive. Projektet, med titlen GreenHyScale, er det første af sin slags og skal være med til at fremme anvendelsen af elektrolyse i stor skala.

I tirsdags kunne Foreningen Business Kolding ENDELIG åbne dørene for et stort foreningsarrangement, hvor omkring 700 gæster var samlet til FIRMAFESTEN, et arrangement for både ledelse og medarbejdere.

Kæmpestort tillykke til Eltang Skole med indvielsen af et nyt 100 kvm. stort væksthus og økolarie! Og tillykke til skolen med deres nye, officielle titel som UNESCO-Verdensmålsskole som medlem af netværket UNESCO Associated Schools Network Denmark.