Foreningen Business Kolding trækker sin ansøgning om tilskud fra Region Syd

Foreningen business Kolding valgte at søge regionens kulturpulje om et tilskud til et arrangement i Kolding den 28. september med præsident Barack Obama.

Ønsket var at se, om det var muligt at åbne arrangementet mere op for borgere i regionen. Men ansøgningen har desværre fået en anden og mere negativ modtagelse end vi forventede, og derfor har vi besluttet at trække den.

Morten Bjørn Hansen
Adm. direktør Business Kolding

Seneste nyheder

I sidste uge kunne folkene bag Vamdrup Kino afsløre en stor lokal donation, da den lokale virksomhed Dansk Auto Logik har doneret 5.735.000 kr. til ’Vores Hus’, som er arbejdstitlen på et stort projekt, hvor Vamdrup Kino udbygges, så de fremover også kommer til at rumme Vamdrup Bibliotek, en multisal, mødelokaler og en større foyer.

”Hvor lang tid vil der gå, før vi har vænnet os til, at vi nu kan smide mundbindet og færdes mere frit,” spurgte studieværten antropologen, som var gæst i et radioprogram om genåbningen. ”Cirka halvandet minut,” svarede antropologen.