Foreningen Business Kolding trækker sin ansøgning om tilskud fra Region Syd

Foreningen business Kolding valgte at søge regionens kulturpulje om et tilskud til et arrangement i Kolding den 28. september med præsident Barack Obama.

Ønsket var at se, om det var muligt at åbne arrangementet mere op for borgere i regionen. Men ansøgningen har desværre fået en anden og mere negativ modtagelse end vi forventede, og derfor har vi besluttet at trække den.

Morten Bjørn Hansen
Adm. direktør Business Kolding

Seneste nyheder

I efteråret lancerede Business Kolding et nyt koncept for iværksættere, Go’Morn StartUp, en række morgenmøder, hvor vi satte fokus på de udfordringer, som både nye og kommende iværksættere møder. Nu gentages succesen og et nyt program er klar.

Iværksætteri og foretagsomhed trives i Kolding. Der er potentiale til at styrke indsatsen yderligere ved at understøtte forretningsudviklingen i kommende og nystartede virksomheder. Derfor har Fonden for Fynske Bank igen i år sagt ja til en donation, der skal understøtte iværksætterkonkurrencen Fynske Bank Start Up Lab.