Fiskefoder og champagne i Monaco

Hans Erik Bylling, CEO og ejer af Aller Aqua, er netop hjemvendt fra vækstdysten EY World Entrepreneur Of the Year 2018 (WEOY).

WEOY fandt sted for 17. gang, og hele 46 lande deltog i konkurrencen, der betegnes som erhvervslivets Oscar-uddeling.

Hans Erik Bylling vandt den danske konkurrence baseret på firmaets hastige vækst de sidste par år, det positive arbejde med FN’s 17 verdensmål for bæredygtig udvikling og den entreprenørånd, der hersker i virksomheden.

Se pressemeddelelsen

Seneste nyheder

For mere end 40 år siden startede el-virksomheden AB Electric op i Det Gamle Mejeri i Bjert – siden har de været igennem en rivende udvikling, og er flyttet i større lokaler på Birkedam i Kolding. Tanker og tiltag om bæredygtighed og grøn omstilling kommer i dag både virksomheden og deres kunder til gode.

Hvert år offentliggør Børsen en liste over de 1000 største virksomheder i Danmark. I corona-året 2020 landede den samlede omsætning i disse virksomheder på 3346 mia. kr., hvilket overraskende er højere end 2019, hvor tallet var på 3310 mia. kr. 25 virksomheder fra Kolding kommune er på listen.

Der er så uendeligt mange uddannelser, man kan vælge imellem i dag, men hvordan finder man den rette uddannelse? Og hvilke kompetencer efterspørger virksomhederne?