Fiskefoder og champagne i Monaco

Hans Erik Bylling, CEO og ejer af Aller Aqua, er netop hjemvendt fra vækstdysten EY World Entrepreneur Of the Year 2018 (WEOY).

WEOY fandt sted for 17. gang, og hele 46 lande deltog i konkurrencen, der betegnes som erhvervslivets Oscar-uddeling.

Hans Erik Bylling vandt den danske konkurrence baseret på firmaets hastige vækst de sidste par år, det positive arbejde med FN’s 17 verdensmål for bæredygtig udvikling og den entreprenørånd, der hersker i virksomheden.

Se pressemeddelelsen

Seneste nyheder

I sidste uge kunne folkene bag Vamdrup Kino afsløre en stor lokal donation, da den lokale virksomhed Dansk Auto Logik har doneret 5.735.000 kr. til ’Vores Hus’, som er arbejdstitlen på et stort projekt, hvor Vamdrup Kino udbygges, så de fremover også kommer til at rumme Vamdrup Bibliotek, en multisal, mødelokaler og en større foyer.

”Hvor lang tid vil der gå, før vi har vænnet os til, at vi nu kan smide mundbindet og færdes mere frit,” spurgte studieværten antropologen, som var gæst i et radioprogram om genåbningen. ”Cirka halvandet minut,” svarede antropologen.