Find nye udenlandske partnere

Er du på udkig efter nye leverandører, et nyt agentur eller leder du efter en bestemt teknologi, så er der hjælp at hente i største b2b-netværk, Enterprise Europe Network.

Netværket giver adgang til nye forretningsmuligheder i mere end 50 lande og drives i Syddanmark af Væksthusets samarbejdspartner, Det Syddanske EU-Kontor.

Lige nu søger følgende samarbejdspartnere fx:

• Tysk producent af høj-effektive infrarøde varmesystemer leder efter partner til montering og distribution - hent pdf
  • Svensk firma søger underleverandør af elektromotorer - hent pdf
  • Overvågningsløsning søges til industrielle vandpumper - hent pdf

Brug EENs database til at finde flere spændende samarbejdsmuligheder.

Seneste nyheder

Lean-værktøjer kan anvendes i alle brancher lige fra produktion til administration, for det gælder om at kigge efter forskellige typer af spild i hverdagen. Et IBA-hold i Lean-ledelse brugte egne virksomheder som case i undervisningen, og de fandt tilsammen mulige besparelser for 7,6 millioner kroner.

Et socialøkonomisk partnerskab er et lokalt virksomhedssamarbejde. Du kan blive meget klogere på, om det er noget for dig ved et arrangement d. 7. juni - eller du kan tage fat i Jakob Thoftdall Westphall hos Business Kolding for at få en snak om mulighederne.

Efter en stor nedgang i turistovernatninger under coronaepidemien, er tallene igen på vej i vejret, når det gælder overnatninger i Kolding kommune.