Find nye udenlandske partnere

Er du på udkig efter nye leverandører, et nyt agentur eller leder du efter en bestemt teknologi, så er der hjælp at hente i største b2b-netværk, Enterprise Europe Network.

Netværket giver adgang til nye forretningsmuligheder i mere end 50 lande og drives i Syddanmark af Væksthusets samarbejdspartner, Det Syddanske EU-Kontor.

Lige nu søger følgende samarbejdspartnere fx:

• Tysk producent af høj-effektive infrarøde varmesystemer leder efter partner til montering og distribution - hent pdf
  • Svensk firma søger underleverandør af elektromotorer - hent pdf
  • Overvågningsløsning søges til industrielle vandpumper - hent pdf

Brug EENs database til at finde flere spændende samarbejdsmuligheder.

Se hvem der stiller op…

Torsdag d. 23. februar 2023 er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding, hvor der skal vælges 10 nye medlemmer ind i Repræsentantskabet. Se listen over opstillede her!

For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.

Mød de nominerede

12 virksomheder går spændt og venter på at få lov til at fortælle nyheden om, at de er nomineret til en af de fire priser, som uddeles ved Business Koldings Award Show d. 23. februar 2023 på Comwell.