Find forretningsmuligheder på udenlandske markeder

Enterprise Europe Network (EEN) er verdens største b2b-netværk og kan hjælpe din virksomhed med at finde nye forretningsmuligheder i udlandet. Netværket drives i Syddanmark af vores samarbejdspartner, Det Syddanske EU-Kontor, som har kontorplads i Væksthus Syddanmark.

Lige nu annonceres fx: "Tysk virksomhed søger partner til biltilbehør og miljøprodukter", "Svensk firma søger produkter inden for sundhedspleje til salg og distribution" og "Britisk fabrikant af trærammer til byggeri søger en partner inden for isolering".

Seneste nyheder

Business Koldings Go Green inviterer alle interesseret til morgenmøde og morgenbrød. Fokus for morgenmøderne er FN17 verdensmål og bæredygtig udvikling. Der vil være 5 morgenmøder, med hvert sit tema. Temaerne er valgt efter bæredygtighedskompasset, som fokuserer på de 5 udviklingstrin i bæredygtig virksomhedsudvikling.

CO2-Klubben skifter navn

I december 2020 overtog Foreningen Business Kolding driften af erhvervsnetværket "CO2-Klubben" fra Erhvervsgruppen Kolding, og netværket er vokset fra 42 til imponerende 192 medlemsvirksomheder, der deler en fælles vision om, at sænke CO2 udledningen i Kolding Kommune - men medlemmerne har fået blod på tanden, så nu sker der noget nyt!