Find forretningsmuligheder på udenlandske markeder

Enterprise Europe Network (EEN) er verdens største b2b-netværk og kan hjælpe din virksomhed med at finde nye forretningsmuligheder i udlandet. Netværket drives i Syddanmark af vores samarbejdspartner, Det Syddanske EU-Kontor, som har kontorplads i Væksthus Syddanmark.

Lige nu annonceres fx: "Tysk virksomhed søger partner til biltilbehør og miljøprodukter", "Svensk firma søger produkter inden for sundhedspleje til salg og distribution" og "Britisk fabrikant af trærammer til byggeri søger en partner inden for isolering".

Se hvem der stiller op…

Torsdag d. 23. februar 2023 er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding, hvor der skal vælges 10 nye medlemmer ind i Repræsentantskabet. Se listen over opstillede her!

For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.

Mød de nominerede

12 virksomheder går spændt og venter på at få lov til at fortælle nyheden om, at de er nomineret til en af de fire priser, som uddeles ved Business Koldings Award Show d. 23. februar 2023 på Comwell.