Find forretningsmuligheder på udenlandske markeder

Enterprise Europe Network (EEN) er verdens største b2b-netværk og kan hjælpe din virksomhed med at finde nye forretningsmuligheder i udlandet. Netværket drives i Syddanmark af vores samarbejdspartner, Det Syddanske EU-Kontor, som har kontorplads i Væksthus Syddanmark.

Lige nu annonceres fx: "Tysk virksomhed søger partner til biltilbehør og miljøprodukter", "Svensk firma søger produkter inden for sundhedspleje til salg og distribution" og "Britisk fabrikant af trærammer til byggeri søger en partner inden for isolering".

Seneste nyheder

Vi glæder os alle til at komme tilbage til virkeligheden – tilbage til kontoret. Men virkeligheden efter corona bliver ikke, hvad den har været – og det samme gælder vores måde at arbejde på. Vær med når virksomheden HowWeWork giver deres bud på, hvordan virksomheden tilpasser sig den nye virkelighed.

Kolding Kommune og Business Kolding går nu nye veje for at holde erhvervslivet informeret. Et nyt magasin bliver i disse dage omdelt for at give fakta og fællesskab.