Få tilskud til at skrotte gaskedlen

Skal din virksomhed udskifte den gamle olie- eller gaskedel? Så er der godt nyt.

Energistyrelsen har nemlig gjort det nemmere at ansøge om tilskud til netop den type projekter.
Tidligere skulle der laves en række beregninger for at leve op til ansøgningskravene, men sådan er det ikke længere. Nu er det eneste, du skal finde, nogle oplysninger om blandt andet kedlens effekt, alder og fakturaer for det brændsel, der er brugt.
På den måde skulle du og din virksomhed gerne kunne søge tilskud uden at have brug for en rådgiver.

Godt nyt til landbruget
Hvis du er landmand og vil udskifte en kedel, der bliver brugt til at opvarme stalde, er der også godt nyt.
For det er også blevet gjort nemmere – nu skal du bare oplyse størrelsen på din besætning og dokumentere typen af kedel for at søge tilskud.

Læs mere her:
Energibesparelser

Seneste nyheder

Vidste du, at du kan søge tilskud til efteruddannelse? Er du akademiker, kan du fra 7. februar 2023 søge Akademiker-fondspuljen om et beløb til eksempelvis et masterfag.

Se hvem der stiller op…

Torsdag d. 23. februar 2023 er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding, hvor der skal vælges 10 nye medlemmer ind i Repræsentantskabet. Se listen over opstillede her!

For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.