Få løsningsforslag helt gratis

Få 250 studerendes øjne på din udfordring og få løsningsforslag helt gratis

På Syddansk Universitet i Kolding skal 250 erhvervsøkonomi-studerede bruge foråret på en marketing-udfordring, som de skal give konkrete løsningsforslag til.

Din virksomhed har mulighed for at være case og dermed heldig at få gavn af de kvikke studerendes viden. Det kunne give din markedsføring nye vinkler, der er med til at gøre en forskel.

Læs mere her.

Seneste nyheder

Kolding-virksomheden Green Hydrogen Systems har sammen med 11 partnere fra Danmark, Norge, Frankrig og Storbritannien fået tildelt ca. 225 mio. kr. fra EU til et storstilet elektrolyseanlæg i energiparken GreenLab Skive. Projektet, med titlen GreenHyScale, er det første af sin slags og skal være med til at fremme anvendelsen af elektrolyse i stor skala.

I tirsdags kunne Foreningen Business Kolding ENDELIG åbne dørene for et stort foreningsarrangement, hvor omkring 700 gæster var samlet til FIRMAFESTEN, et arrangement for både ledelse og medarbejdere.

Kæmpestort tillykke til Eltang Skole med indvielsen af et nyt 100 kvm. stort væksthus og økolarie! Og tillykke til skolen med deres nye, officielle titel som UNESCO-Verdensmålsskole som medlem af netværket UNESCO Associated Schools Network Denmark.