Få løsningsforslag helt gratis

Få 250 studerendes øjne på din udfordring og få løsningsforslag helt gratis

På Syddansk Universitet i Kolding skal 250 erhvervsøkonomi-studerede bruge foråret på en marketing-udfordring, som de skal give konkrete løsningsforslag til.

Din virksomhed har mulighed for at være case og dermed heldig at få gavn af de kvikke studerendes viden. Det kunne give din markedsføring nye vinkler, der er med til at gøre en forskel.

Læs mere her.

Se hvem der stiller op…

Torsdag d. 23. februar 2023 er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding, hvor der skal vælges 10 nye medlemmer ind i Repræsentantskabet. Se listen over opstillede her!

For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.

Mød de nominerede

12 virksomheder går spændt og venter på at få lov til at fortælle nyheden om, at de er nomineret til en af de fire priser, som uddeles ved Business Koldings Award Show d. 23. februar 2023 på Comwell.