Få finansiel støtte til at digitalisere og automatisere

Har du en produktionsvirksomhed, som kan skabe vækst ved at digitalisere eller automatisere, så er der spændende nyt.

Nu kan du få op til 150.000 kr. i støtte til at gennemføre af processen. Det er specielt produktionsvirksomheder med potentiale og ambition om at indføre avanceret produktionsteknologi, hvor Væksthusene tilbyder et nyt landsdækkende tilskudsprogram.

Læs mere om programmet

Seneste nyheder

I foråret har uddannelsesinstitutioner på Campus Kolding indgået en aftale om at etablere en Hard-skills Station for alle studerende på campus. Her vil fokus være på at skabe et community, hvor studerende kan træne mere teknisk orienterede kompetencer, som vi netop oplever, at virksomhederne kalder på.

Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest d. 29. september i Koldinghallen, og vi håber både at se dig og dine kolleger.

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.