Få finansiel støtte til at digitalisere og automatisere

Har du en produktionsvirksomhed, som kan skabe vækst ved at digitalisere eller automatisere, så er der spændende nyt.

Nu kan du få op til 150.000 kr. i støtte til at gennemføre af processen. Det er specielt produktionsvirksomheder med potentiale og ambition om at indføre avanceret produktionsteknologi, hvor Væksthusene tilbyder et nyt landsdækkende tilskudsprogram.

Læs mere om programmet

Seneste nyheder

I sidste uge kunne folkene bag Vamdrup Kino afsløre en stor lokal donation, da den lokale virksomhed Dansk Auto Logik har doneret 5.735.000 kr. til ’Vores Hus’, som er arbejdstitlen på et stort projekt, hvor Vamdrup Kino udbygges, så de fremover også kommer til at rumme Vamdrup Bibliotek, en multisal, mødelokaler og en større foyer.

”Hvor lang tid vil der gå, før vi har vænnet os til, at vi nu kan smide mundbindet og færdes mere frit,” spurgte studieværten antropologen, som var gæst i et radioprogram om genåbningen. ”Cirka halvandet minut,” svarede antropologen.