Få finansiel støtte til at digitalisere og automatisere

Har du en produktionsvirksomhed, som kan skabe vækst ved at digitalisere eller automatisere, så er der spændende nyt.

Nu kan du få op til 150.000 kr. i støtte til at gennemføre af processen. Det er specielt produktionsvirksomheder med potentiale og ambition om at indføre avanceret produktionsteknologi, hvor Væksthusene tilbyder et nyt landsdækkende tilskudsprogram.

Læs mere om programmet

Seneste nyheder

Kolding-virksomheden Green Hydrogen Systems har sammen med 11 partnere fra Danmark, Norge, Frankrig og Storbritannien fået tildelt ca. 225 mio. kr. fra EU til et storstilet elektrolyseanlæg i energiparken GreenLab Skive. Projektet, med titlen GreenHyScale, er det første af sin slags og skal være med til at fremme anvendelsen af elektrolyse i stor skala.

I tirsdags kunne Foreningen Business Kolding ENDELIG åbne dørene for et stort foreningsarrangement, hvor omkring 700 gæster var samlet til FIRMAFESTEN, et arrangement for både ledelse og medarbejdere.

Kæmpestort tillykke til Eltang Skole med indvielsen af et nyt 100 kvm. stort væksthus og økolarie! Og tillykke til skolen med deres nye, officielle titel som UNESCO-Verdensmålsskole som medlem af netværket UNESCO Associated Schools Network Denmark.