Få 10.000 kr. i tilskud til arrangement om mental sundhed

Dansk Erhverv m.fl. samarbejder med Velliv Foreningen og indgår i partnerskabet "Sammen om Mental Sundhed" for at udbrede viden om mental sundhed på danske arbejdspladser.

Alle virksomheder uanset størrelse kan søge om tilskud på 10.000 kr. til event om mental sundhed.

På hjemmesiden danmarksmentalesundhedsdag.dk findes et inspirationskatalog med en liste over tilbud, man kan søge midler til. Det kan være en workshops, foredrag, udflugter eller andet.

Alle arbejdspladser kan uanset størrelse eller sektor søge midlerne.

Sidste frist for ansøgning er den 1. september.

Udfyld din ansøgning her

Seneste nyheder

Kolding-virksomheden Green Hydrogen Systems har sammen med 11 partnere fra Danmark, Norge, Frankrig og Storbritannien fået tildelt ca. 225 mio. kr. fra EU til et storstilet elektrolyseanlæg i energiparken GreenLab Skive. Projektet, med titlen GreenHyScale, er det første af sin slags og skal være med til at fremme anvendelsen af elektrolyse i stor skala.

I tirsdags kunne Foreningen Business Kolding ENDELIG åbne dørene for et stort foreningsarrangement, hvor omkring 700 gæster var samlet til FIRMAFESTEN, et arrangement for både ledelse og medarbejdere.

Kæmpestort tillykke til Eltang Skole med indvielsen af et nyt 100 kvm. stort væksthus og økolarie! Og tillykke til skolen med deres nye, officielle titel som UNESCO-Verdensmålsskole som medlem af netværket UNESCO Associated Schools Network Denmark.