Få 10.000 kr. i tilskud til arrangement om mental sundhed

Dansk Erhverv m.fl. samarbejder med Velliv Foreningen og indgår i partnerskabet "Sammen om Mental Sundhed" for at udbrede viden om mental sundhed på danske arbejdspladser.

Alle virksomheder uanset størrelse kan søge om tilskud på 10.000 kr. til event om mental sundhed.

På hjemmesiden danmarksmentalesundhedsdag.dk findes et inspirationskatalog med en liste over tilbud, man kan søge midler til. Det kan være en workshops, foredrag, udflugter eller andet.

Alle arbejdspladser kan uanset størrelse eller sektor søge midlerne.

Sidste frist for ansøgning er den 1. september.

Udfyld din ansøgning her

Seneste nyheder

I sidste uge kunne folkene bag Vamdrup Kino afsløre en stor lokal donation, da den lokale virksomhed Dansk Auto Logik har doneret 5.735.000 kr. til ’Vores Hus’, som er arbejdstitlen på et stort projekt, hvor Vamdrup Kino udbygges, så de fremover også kommer til at rumme Vamdrup Bibliotek, en multisal, mødelokaler og en større foyer.

”Hvor lang tid vil der gå, før vi har vænnet os til, at vi nu kan smide mundbindet og færdes mere frit,” spurgte studieværten antropologen, som var gæst i et radioprogram om genåbningen. ”Cirka halvandet minut,” svarede antropologen.