Få 10.000 kr. i tilskud til arrangement om mental sundhed

Dansk Erhverv m.fl. samarbejder med Velliv Foreningen og indgår i partnerskabet "Sammen om Mental Sundhed" for at udbrede viden om mental sundhed på danske arbejdspladser.

Alle virksomheder uanset størrelse kan søge om tilskud på 10.000 kr. til event om mental sundhed.

På hjemmesiden danmarksmentalesundhedsdag.dk findes et inspirationskatalog med en liste over tilbud, man kan søge midler til. Det kan være en workshops, foredrag, udflugter eller andet.

Alle arbejdspladser kan uanset størrelse eller sektor søge midlerne.

Sidste frist for ansøgning er den 1. september.

Udfyld din ansøgning her

Seneste nyheder

I efteråret lancerede Business Kolding et nyt koncept for iværksættere, Go’Morn StartUp, en række morgenmøder, hvor vi satte fokus på de udfordringer, som både nye og kommende iværksættere møder. Nu gentages succesen og et nyt program er klar.

Iværksætteri og foretagsomhed trives i Kolding. Der er potentiale til at styrke indsatsen yderligere ved at understøtte forretningsudviklingen i kommende og nystartede virksomheder. Derfor har Fonden for Fynske Bank igen i år sagt ja til en donation, der skal understøtte iværksætterkonkurrencen Fynske Bank Start Up Lab.